• AnnCha82

Louis Vuitton

Jag ska köpa en äkta Louis Vuitton väska inom en månad tänkte jag, men har fått ett problem...
    Jag är i valet ock kvalet om vilken modell/utförande jag ska köpa, finns ju så många fina.
    Mitt resonemang är att köra på en modell i Monogram Canvas (går aldrig ur tiden), Monogram Damier Canvas (allmänt snyggt)eller Monogram Denim Cruise (nyutkommet och fråscht).
    Vad tycker ni? Ge mig lite tips...

• Svar på tråden Louis Vuitton
  • AnnCha82

Okej, nu står det mellan tre olika väskor. Louis Vuitton Popincourt Haut, Mulberry Emmy och Mulberry Alana.
    Vilke tycker ni?
    www.louisvuitton.com
    www.mulberry.com

Tyvärr är jag inte plusmedlem och kan lägga ut omröstning men...

• enlitenbitkaka

En Mulberryväska iaf.....underbar kvalitet på deras läder och bli ju bara snyggare ju med dem slits! Alana och Emmy e ju ganska lika bara att den ena e aningens mindre så det är ju en smaksak..

.?:*¨¨*:?. 7år av kärlek .?:*¨¨*:?.
  • Anne277

Haha, kanske bara jag, men.. Mulberry Emmy och Alana ser så "sura" ut. Ett trumpet ansikte liksom.. :) Själv är jag sugen på en Annie att komplettera samlingen med, men jag väntar tills Mulberry kör sin stora rea efter jul.

• AnnCha82

Nu får jag snart panik, jag kan verkligen inte välja väska. Får helt enkelt gå in i Louis Vuitton samt Mulberry och kolla/känna.
    Man borde vänta tills rean kommer, men jag är så sugen på en väska så jag klarar inte av väntan Dumdristigt jag vet!!
    Kanske bäst att köra på en Mulberry nu eftersom de är billigare och sen köpa en Louis Vuitton i vår när kollektionen kommer ut...

• Diniz

Jag älskar deras nomade collection, jätte fina. Jag hade deras monogram canvas petit noe och speedy 35 som håller än idag.
    Tyvärr så är det alltid väntetider på alla deras väskor, så man är lagom sugen när de ringer upp o säger att min har kommit
    Mulburry är fina också.

• m a m m a

undrar vad de väskorna kostar ungefär? den äkta varan

• tahira
    Dash skrev 2006-12-12 13:14:58 följande:
    Varför köper människor sådana här fula, dyra och totalt meningslösa väskor för? Ge ett bidrag istället.Rädda Barnen www.rb.seUnicef www.unicef.se/stod_oss/Cancerfonden www.cancerfonden.se/
    För att de tycker att de är fina och användningbara..? Vad får dig att tro att bara för att man köper en LV väska så struntar man i tex Rädda barnen eller cancerfonden?

Vad har det ena med det andra att göra?
    If you can't be good, be careful
  • oOrosamarängerOo

Jag skulle oxå behöva lite råd
    Ska köpa en ny LV och velar mellan monogram canvas speedy 30 eller 25. För och nackdelar, ska ha som vardags "cityväska".
    Kan inte bestämma mig, LV hinner väl höja priserna en gång till innan jag bestämt mig, jobbigt värre, vilka problem man har

• AnnCha82

Håller med dig Tahira;
    För att de tycker att de är fina och användningbara..? Vad får dig att tro att bara för att man köper en LV väska så struntar man i tex Rädda barnen eller cancerfonden?
    Vad har det ena med det andra att göra?

Smaken är som baken, du behöver inte tycka att Louis Vuitton eller Mulberry är snyggt. Men jag gör det ok??

• HH78

Mulberry går liksom aldrig ur tiden, gillar mulberry bäst!

• VVVeni

tsss, vilka problem bratzen har idag , f*n använd cashen på vettigare sätt ist..

• E l l a

Mulberry helt klart, är helt fanatisk i dessa väskor! De är underbara, och blir bara snyggare med tiden. Tycker nästan de är mer "klassiska" och har längre hållbarhet (rent modemässigt) än LV. Verkligen ett köp som är värt pengarna!

• AnnCha82

Okej, man e brat bara för att man gillar väskor.. hmm vad säger vi om det???

• oOrosamarängerOo

Vilket problem det måste va att orka bry sig vad andra lägger pengarna på!!

• m a m m a

häpp.. testar igen

vad kostar en LV väska ungefär?

• AnnCha82

Beror sig på vilken modell du ska ha....
    Kan lígga mellan (mini pouchette)3500 kronor - 100 000 kronor
    Har du kollat in någon speciell väska?

• oOrosamarängerOo

Beror helt på vilken modell, men tex en monogram canvas speedy 30 går för strax över 4000:-

• enlitenbitkaka

En LV speedy är ju riktigt billig om man kämför med en Mulberry i ung. samma storlek....jämför du dock med ex. Mulberry Joel är den lite dyrare...

.?:*¨¨*:?. 7år av kärlek .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Louis Vuitton