• Elei

vad tycker ni om tatuering i underlivet??

Jag tycker det är jättehäftigt och funderar på en, men lite bär det mig emot. Skulle jag vilja ha en där hela livet?

www.docs-tattoo-gallery.de/gallerie/details.php

typ nåt sånt här hade jag tänkt. Var inte rädda, säg vad ni tycker!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-08 22:08:07:
    hihi, kansk fel forum att fråga i, bara massa småbarnsföräldrar ju =P. Jag förstår dock det ni har att säga, och det är ungefär det jag tänker på också. Men det jag tänker på är också att det knappast är svårt att dölja den ju, och jag tycker att det är såå coolt och snyggt faktiskt. Så vi får se... =)

• Svar på tråden vad tycker ni om tatuering i underlivet??
  • iii

Jag tycker det var lite coolt faktiskt. Såg en dokumentär för ett tag sen med en kille som hade en liknande och det var very nice

• Alvi

Haha, naaajs när du blir åttio och inte orkar raka dig längre...!!
    Man ser tatueringen skymta fram bakom det grånande håret.
    Och hemtjänstpersonalen som tvättar dig kommer ju tappa hakan...! (För då är det sååå ute med tatueringar... )

Och tänk din dotter då - när dagispersonalen undrar varför hon ritar blommor på snippan!

• Katharina S

okej, de ser kanske fint ut men jag skulle nog aldrig ha det :P Borde ju göra ganska ont att ha de där, plus att du kan ju inte direkt visa den för alla heller sedan :P

• Cheshirecat

Nämen herregud inte DÄR!

• adrenalin

jag tycker det ser missprydande ut, men det är många sortens tatueringar jag tycker är det!

burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • ThereseA

ja skulle vilja ha en på själva berget.. en streck gubbe som går me en gräs klippare.. tycker den e så frän :0) krama

• JeckaH

Gillar verkligen tatueringar, men en tatuering mellan benen tycker inte jag är snyggt. Men smaken är som baken

Svar på tråden vad tycker ni om tatuering i underlivet??