• Elei

vad tycker ni om tatuering i underlivet??

Jag tycker det är jättehäftigt och funderar på en, men lite bär det mig emot. Skulle jag vilja ha en där hela livet?

www.docs-tattoo-gallery.de/gallerie/details.php

typ nåt sånt här hade jag tänkt. Var inte rädda, säg vad ni tycker!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-08 22:08:07:
    hihi, kansk fel forum att fråga i, bara massa småbarnsföräldrar ju =P. Jag förstår dock det ni har att säga, och det är ungefär det jag tänker på också. Men det jag tänker på är också att det knappast är svårt att dölja den ju, och jag tycker att det är såå coolt och snyggt faktiskt. Så vi får se... =)

• Svar på tråden vad tycker ni om tatuering i underlivet??
  • Elei

DrakUlla

Det är precis det jag menar. Man ska väl trivas själv, så vad gör det om ingen annan ser? Jag har piercat bröstvårtan och den ser inte heller så många direkt, men JAG älskar den! sådeså

• Mizuki

Först såg jag inte tatueringen öht, såg bara hur hemskt den där damens underliv såg ut.
    Men när jag väl kunde fokusera så tyckte jag att tatueringen var rätt tuff.

• Elei

vad var så fruktansvärt hemskt med hennes underliv?

• Kimmis

Jag tycker också det är tufft att tatuera muffen, jag är också inne på en gubbe med gräsklippare
    Och faktisk, har man den på berget spelar det väl för 17 ingen roll om man visar den för nån?
    Man visar ju lixom inte själva muffen då..

• ThisBabyHasATemper

Om du känner för att göra en så go for it! Tycker DU att det är snyggt så varför inte?

• Kickan 84

Näe, usch säger jag bara!

Försöksmånad TIO...
  • Themis

BLEÄCKKK!

tycker jag.

Men skit i vad jag tycker, vill du så gör det!

• DrakUlla

Har sett en kille med ett betande får precis i hårkanten... Den var rätt söt!

Svar på tråden vad tycker ni om tatuering i underlivet??