• Elei

vad tycker ni om tatuering i underlivet??

Jag tycker det är jättehäftigt och funderar på en, men lite bär det mig emot. Skulle jag vilja ha en där hela livet?

www.docs-tattoo-gallery.de/gallerie/details.php

typ nåt sånt här hade jag tänkt. Var inte rädda, säg vad ni tycker!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-08 22:08:07:
    hihi, kansk fel forum att fråga i, bara massa småbarnsföräldrar ju =P. Jag förstår dock det ni har att säga, och det är ungefär det jag tänker på också. Men det jag tänker på är också att det knappast är svårt att dölja den ju, och jag tycker att det är såå coolt och snyggt faktiskt. Så vi får se... =)

• Svar på tråden vad tycker ni om tatuering i underlivet??
  • a halleluja moment

smaken är som baken

delad...

men snyggt?nej det kan jag inte påstå det var...menar då ska muffen vara rejält vaxad utan ngr små hårstrån som ens syns....

sen satan va ont det lär göra ...=)

Himmeln har blivit en ängel rikare...men vi har blivit en älskling fattigare...ta vara på varandra
  • Elei

jag tror faktiskt inte att det gör SÅÅ ont. Och det är ju hursomhelst en övergående smärta.

• Gäspan

Gör det om du vill - men varför tribal? Är inte det såå 90-tal?

• God Is A Girl

Min sambo har tatuering på sn*ppen. Jag tycker den är jättefin och jag ser igne fel med tatueringar i underlivet, Vill du göra den så gör den!
    Han saa också att det inte gjorde mer ont där än någon annan stans så

• Elei

Gäspan

Jag har inte bestämt motiv, den där bilden är bara ungefär hur jag vill. Någonting lite trekantsformat. Om det ska vara en tribal så ska det vara ngt speciellt. Hursomhelst ska ett hjärta ingå, fast inte ett helt vanligt tråkigt, men på nåt sätt. För bara ngn jag älskar ska se den =)

• Gäspan

Elei: Men alla i duschen på gymmet lär väl också få se den? Och doktorn och barnmorskan? Och de som ska tvätta dig när du blir "old people"?

• DrakUlla

Jag har på musen och mitt ex på snorren. Gjorde inte ont!

• KisseNova

Nja, på "murven" är det inte så fint. Snygg tatuering på bilden däremot, men får att den skulle se WOW ut så skulle hon behövt vaxa sig.

Missade ni outsider där en svensk kille hade 4 tatueringar på snoppen, man fick t om med se när han tatuerade in Rock´n Roll på sin snopp.

• maaxan

super snyggt, om hon hade varit vaxad, blir nästan själv sugen på en sådan=)

• Essi73

Ascoolt, din muff din tatoo! Kör hårt

• snappi81

ganska häftig tycker jag själv.. hade en kompis som tatuerade in en trollkarl på musen å när håret växte ut så rakade hon det så trollkarlen fick skägg.. jätte roligt!!

• DrakUlla

Snappi: låter som nåt jag skulle kunna göra...!

• Essi73

Snappis kompis tatoo var cool ju, liksom man själv blir magikern gårhårig sen (Och magikers skall vara gråhåriga. Vem kan föreställa sig han i Sagan om Ringen i kolsvart hår? En mörkhårig Merlin? Näää!)

• Majsan70

Det ser ju fruktansvärt gräsligt ut. Sen med tanke på infektionskänsligheten i det området, så skulle jag aldrig vilja göra en där. Men smaken är som baken. Själv vill jag ha mina taggningar på bättre ställen.

• Jane Roe

mitt på kanske blir lite dumt om du inte vill vaxa dig varje dag=P jag har gjort en på sidan, precis ovanför där håret sluta växa (ödla) och tycker att det funkar bra. syns inte när man har bikini heller. bara min sambo som vet att den finns där;)

• Elei

nee ja är nästan säker på att jag vill göra tatueringen nu. Inte det där motivet dock. Jag tycker det är assnyggt, sådeså. Min pojkvän vill inte säga varken för eller emot för han vill att det ska vara mitt beslut... men han tycker det är "helt okej", vilket är en tråkig reaktion tycker jag. Men jag vet att han vill det, han vill bara inte säga det för att påverka mig.

Min muff, min tatto som Essi sade =)=)=)

Svar på tråden vad tycker ni om tatuering i underlivet??