-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen. -
Svar på tråden Om er våldtäktsman segnade ner
-
Jag hade sprungit, men jag hade förstås ringt 112 för att få tag på polisen och då kanske de hade skickat en ambulans samtidigt.
-
Jag tror inte att jag i den situationen skulle tänka att jag kunde hjälpa honom... men kanske hade jag ringt för att både anmäla och tala om vart han fanns och då skulle jag såklart också tala om att han låg där och tog sej för bröstet.
-
Ringa 112 till både polis och ambulans, polis först så att jag kan anmäla på plats vem som våldtog mig och sedan ambulans för att den j*veln ska överleva och få sitt straff!
-
jag hade nog ståt kvar och se den jäveln lida....Men helst vill jag att det ska vara jag som tar hans liv för dom förstör så många liv...
bara männskligtskräp -
instämmer med teskedsmamman.
-
Jag skulle ringa 112 och sen springa

-
Jag hade sparkat på honom och sen sprungit iväg.
-
Det finns inget allternativ för "Jag skulle gjort samma sak tillbaka och sen gått därifrån"
Har aldrig varit i den sittsen men det är så jag känner nu i alla fall att han ska minnsan få veta hur det känns. -
skita i honom och springa därifrån,skulle ringa polisen o anmäla våldtäkten.
dör han så har han fått sitt straff!skulle nog le rejält åt honom medans han plågas
våldtäksmän är inte värda ett skit i mina ögon -
Skulle också ringa 112. Hade nog ringt 112 oavsett eftersom det är man kan räknas som brottsscen då man dna från våldtäktsmannen på sig.