-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen. -
Svar på tråden Om er våldtäktsman segnade ner
-
stoppa hans mun & näsa full med mossa och springa därifrån
-
sen finns det juh dom som går fria oxå...så var det i mitt fall..SuperMumy skrev 2006-12-14 20:45:56 följande:Synd att låååååååååånga straff för våldtäkt i Sverige är ca 2år om man har tur. Den som blir våldtagen bär ju det med sig resten av livet. Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
hade vart överlycklig om dom fått setat iaf 2 år! -
Lemur: haha.. ja den va bra!!
-
Låter man svinet dö vet man ju att han iaf inte kan göra något liknande mot någon annan igen, skillnad om man anmäler, dom jag anmälde gick på fri fot och verkade inte direkt avskrämda.
-
Innan jag sprang därifrån skulle jag ge honom en riktig hästspark i skrevet! Hoppas att jag hade sinnesnärvaro för det!!
-
ringa 112 o sen samtidigt anmäla honom..men..första tanken var egntligen att skita i honom..men det kan man juh inte göra..tror jag..ähh...splittrad i denna fråga
-
miss kitty
japp, jag är en hämdlysten person, sista gången han våldtog nån
-
Rent spontant säger jag att jag skulle stått kvar och tittat på när han dog, men om jag verkligen befann mig i den situationen så tror jag faktiskt att jag skulle ringt efter en ambulans. Jag har rätt svårt för att se folk lida och skulle verkligen inte kunna leva med mig själv om jag lät någon dö.
-
sparka honom i ansiktet.
-
Jag vill inte sjunka lika lågt som honom och begå ett brott. Jag skulle ringt ambulans. Han skulle nog behöva rejäl hjälp i sitt liv.