• eisa

Om er våldtäktsman segnade ner

Om du blev våldtagen under en skogspromenad, och gärningsmannen efter akten tar sig för bröstet, grimaserar och segnar ner bredvid dig med grå ansiktsfärg, vad skulle du göra då?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om er våldtäktsman segnade ner
  • Mint

Jag hade nog sprungit för att rädda mitt eget skinn. Han kan ju fejka, vad vet jag?

• trötter22

skulle ringa 112 för jag vill ju att han straffas. men samtidigt så är det ju så låga straff dom får så jag är osäker på om jag istället skulle springa därifrån.

• mica

Dra därifrån och ringa snuten efter en stund...

Ingen barmhärtighet där inte.

• Nässla

Ringa 112 o begära på ambulans o polis... medans jag vänta skulla jag hålla koll på ett regält avstånd!!!

• Polgara

Skita i honom och hoppas på att han dör jävligt lååååångsamt....det är så klena straff om än några så nää..låt han dö bara!

Elakt?Japp!

• Tinzi

hmm....jag skulle springa därifrån....ringa 112 och berätta om våldtäktsförsöket....ambulans skulle jag skita i att nämna. Det visste väl inte jag att han skulle få hjärtattack när snuten kom och han fick panik ;0)

Men först skulle jag nita den jäkeln för att vara säker på att han sov gott tills snuten kom.

På så sätt skulle jag göra det jag borde och det jag inte borde!

• Ayla

Jag skulle nog ringa 112 och så då anmäla kräket samtidigt.
    TROR jag... Vet ej hur man verkligen hade gjort om de hände.

• Sallisen

Ringa 112, be om både ambulans och polis.

... och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
  • Kagura

Springa och ringa polis. Vem vet, det kan vara ett trick från hans eller hennes sida.

• Spegel

Tror inte man skulle upptäcka att han blev dålig om det hände EFTER våldtäkten. Då är man (antar jag) så panikslagen,chockad, rädd och förtvivlad att det enda man tänker på är att ta sig därifrån.....
    Sen vet ja inte.. det där med att rädda han för att han ska få sitt straff.. känns inte så lockande med tanke på att våldtäksmänn i det här landet får så lindriga straff (om de ens får något) att det mer är ett hån mot offret....
    Hade sprungit fort som fan och på lååångt avstånd ringt polisen för egen del, pekat ut platsen för våldtäkten och där får polisen hitta fanskapet och de får ta över....

Svar på tråden Om er våldtäktsman segnade ner