Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

lillenlillen - hoppas det går bra imorgon! för mig är det precis tvärtom - min bebbe beräknas ju bli runt 4 kg - om jag INTE går över! Huga! funderar faktiskt p åatt bli igångsatt runt v 40.
    var hos bm idag och allt såg i all afall bra ut! kan sluta äta dubbla järntabletter!
    ha en bra kväll.
    och som sagt - nästa gång ni käkar gratis vill jag oxå va m!

• bianca2

jag fick inte tag i nån semla idag
    häll mig hela dagen o sen var de slut. tröstar mig nu m 4 dubbla marabou chokladisar! vägde mig hos bm idag. 13 kg, inte såååå farligt i v 37, fast det är nog ett par till innan inskrivningen. däremot har mina bröst knappt växt alls, fast de läcker varje natt! skumt.

• bianca2

lillenlillen!!!
    älskar den!!! Åt en 200g i helgen

• bianca2

god morgon!
    har sovit mellan 01-06 i ett sträck utan att vakna
    känner mig helt utvilad vilket är bra då jag måste iväg till jobbet snart!
    jag är lite ambivalent när jag vill att bebben ska komma. vi flyttar ju nu och det vore ju bra om man fick sig ett par veckor o fixa lite innan men samtidigt vet jag ju att jag bär på en STOR en redan nu. och att den kommer väga runt fyra redan vid utsatt dag så gå över alltför länge vill jag ju inte heller!
    Fick mail om att vår soffa vi beställt kan levereras nästa vecka!!!! Perfekt -direkt efter flytten.
    ha en härlig dag. vem vet - nån av er (swenglish) kanske får en bebbe idag!
    lycka till lillenlillen!
    kram

• bianca2

en på folkhemmet. stor mörkgrå m divan (eller vad det heter). man kan sitta massor m folk i den + att vi köpte fotpall till så man kan sova 2 pers i den. divanen kan man även sätta på båda sidorna. det finns en snarlik på deras hemsida men vår är inte fullt så djup utan lite längre. jag ville ha en´"social" soffa så vi kan he besök i förorten av alla våra kompisar samtidigt som jag ville ha en stor, skön soffa som jag o killen kan ligga brevid varandra i!
    känns kul eftersom vi äger typ 0 möbler! vuxenpoäng: ny gemensam lägenhet, ny soffa och bebis på g!!!
    måste dra nu.
    kram

• bianca2

he he, tur att jag har marianne-godisar i min jobblåda annars skulle ´jag få lite chokladabstinens nu!

• bianca2

lilllenlillen! GRATTIS!!!
    Mäste vara hur skönt somhelst

• bianca2

just nu ser det ut så här hos  oss: min kille ska gå ner i tvättstugen (jag har dock sorterat allt rätt eftersom jag e kontrollfreak), sen ska han fixa mer tidningspapper så vi (han) kan fortsätta packa o på vägen ska han kolla ifall han hittar en semla.
    jag sitter framför fl och äter godis.

jag ska dock vara m o  hjälpa till när han kommer tillbaks o  imorgon ska vi städa ur vinden ur min gamöla lägenhet.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3