Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
lillenlillen! vilken liten söting!!!!
lillenlillen! vilken liten söting!!!!
Hej tjejer! har tömt min gamla vind ikväll. phu! imorgon e sista dagen innan sportlovet.
min kille berättade precis en hemsk grej:
det kommer ta typ 2 veckor efter vi flyttat att installera bredband!!! jag kommer inte kunna hänga med er på nätet!!! är sjukt deppig!!!!!
gärna lunch, finns det någon möjlighet att byta till månd eller onsdag?
kram
tror inte det för vi har tele via bredbandsbolaget oxå. min kille ska ringa o tjata imorgon o se om det går att fixa tidigare! han märkte hur ledsen jag blev. annars kanske vi kan surfa på nån grannes trådlösa bredband i smyg i 2 veckor. det funkade i denna lägenhet. men det funkar ju inte loika snabbt och inte alltid!
yes! fick min efterlängtade semla idag! äntligen!!!!
vad är det för värkbloggar? jag har missat!
lillenlillen! TACK!!!! superduper! har ju inte haft några värkar ännu men nån gång lär de ju komma! OM det blir onsdag eller måndag är jag som sagt mer än gärna m!!!!
Hej tjejer!
min kille kollade upp så vi kunde surfa trådlöst innan de installera bredband om 2 veckpor. allt pga jag blev så ledsen!!!
har bråttom. filler på mig i listan:
Lunch: ONSDAG
Swenglish
Bianca2
ha en trevlig fredag!
kram
GRATTIS CIRPEN!!!! helt fantastiskt!
Och grattis lillenlillen! inte lika mäktigt men ändå!
har precis varit o käkat indiskt. mums. ska fortsätta packa nu.
Sole! yes - jag var där på valentindagen! Mums!!
O björnbärsbruschetta låter ju sjukt gott!
absolut lunch på onsdag!
är dock väldigt dålig på lunch-ställen då jag äter skolmat. ska tänka så det knakar men hjärnan är mest inställd på flytten som sker imorgon!!!!
shit vad kort tid några av er har! själv har jag nästan 3 veckor!!
kram
ang lunch! GÄRNA!!! jag kunde ju inte vara m när ni käka kött! jag äter ju kött en gång i månaden under graviditeten men har inte gjort det i februari. sista chansen!!!!
Hej!
jag var oxå i solna o kollade efter amningsbhar men hittade ingen
imorgon flyttar ju vi och jag är typ inte välkommen att vara med (vi har flytt och städfirma som kommer runt 9.00) så jag tänkte simma på forsgrenska badet, medborgarplatsen runt tio - halv elva imorgon. jag har klippkort och typ 4ggr kvar. är det någon som vill haka så "bjuder" jag! jag ska på dop i sofia kyrka kl 13.00!
ja, stackars dig! jag har oxå köpt semlor!!!!
vilken fridays ska vi ta? kungsträdgården eller stureplan?
jag kommer nog ej kunna kolla datorn imorgon men ska in till jobbet en svång (förstadagen på sportlovet, grrr) och kollar då vad ni kommit fram till!