Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

åh! vad avundsjuk jag blir. jag vill oxå luncha med er
    men några av er kanske hinner med en till träff nästa vecka?
    snart ska vi käka på pelikan med jobbet. gott!!!!!!!

• bianca2

Hej tjejer!
    Bebis på g?
    inte här i alla fall.
    har  varit på pelikan m jobbet o käkat 3w-råtters. inga små portiner direkt. mums!!!
    ha det så härligt imorgon på lunchen!

• bianca2

bassekatt! fina bilder! blir tårögd av både sorg och lycka. kramar till dig!!!!!!!!!!!!!

• bianca2

cirpen!
    Lycka till imorgon. håller tummarna att allt ser bra ut!!!!!!

• bianca2

Cirpen: Judith är ju världens finaste namn!!! eller joline.
    vaknade i natt av att jag var tvungen att springa på toa. risig i magen som bara den o hade lite mensvärk. har hört att det kan vara tecken på förlossningen så jag blöv livrädd. är inte alls redo ännu! men sen somnade jag om o när jag vaknade var allt som vanligt igen.
    när jag kom till jobbet idag hade flera andra icke-gravida kollegor varit m om samma sak. vi var ju på pelikan igår o åt 3-rätters så jag antar att det blev för mycket av det goda
    jaha, swe, lillen, murgrönan, vivs eller ngn annan - ingen bebbe på g?

• bianca2

lillenlillen! surt som bara den!
    själv ska jag till bm om en timme. vem vet - kanske blir sista ggn innan bebbe? känns inte så dock. har ju 9 dagar kvar + säkert 2 veckor.
    ang namn är jag o min kille inte överens alls. vi ahr inte den blekaste. eller jo, det har vi - var för sig

• bianca2

gick bra hos bm. bra värden men bebben hade inte fixerat sig ännu. men den ligger ju rätt o e ruckbar. hon sa att en del inte fixerar sig förrän vid förlossningen...
    åh, spännande att torris fått en bebbe!!!!!!!!!!!!!

• bianca2

ingen bebis här heller! men jag har ju bf om 8 dagar. är på jobbet har lite paus nu!!!!!
    kram kram

• bianca2

ingen bebis?
    sole - ska absolut ta kort på ringen. den e ju tänkt att vara provisorisk fram till vi gifter oss. vi ska ju köpa gemensamma då. jag gissar på att den inte e så dyr. jag hade sagt att jag vägrade ta emot ngt dyrare än en hm-ring nu innan nån gång men detta var tydligen vitt guld så den kan inte ha varit helt gratis i alla fall. problemet är ju att den passar nu så den kommer vara för stor efter förlossningen. vi ska faktiskt gå till affären där han köpt den idag för att se ifall den finns i en halv storlek mindre. annars får jag slå in den efter bebben kommer. för jag vill verkligen ha just den!!!!!
    jag jobbar bara 50% o imorgon e min sista dag.
    är det ngn som vill luncha/fika på fredag eller har alla fått bebbe då?????????

• bianca2

grattis majlinsa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-d

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3