• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

tycker det kliar till och från, men det är tydligt normalt att man får!

Tycker också att Texas är kanon, en god biff mmmm!

vi får se vad Bianca tycker, där kunde man iallafall boka bord för 10-15 pers

v33 - BF 26 mars
  • Sole

Medusa, då skriver jag in dig på listan!

Jobbigt med det där onda!
    Sa häromdagen till maken att nu är det bara 1 1/2 månad kvar (räknar tom v 38 i första skedet och sen när jag kommit dit resterande veckor för annars känns det så långt) och han sa "nä tänk att det är 2 1/2 månad så du inte blir besviken om den kommer senare.
    *arghhh*
    det synsättet funkar INTE när man har ont i ryggen, magen är stor etc men jag tror han inte fattade det riktigt...

Träff måndag 5/2(vi kan ju säga 18.00 igen för att vara säkra) Texas Lonhorn, Hornstull

Swenglish
    Björklöv
    Hellur
    Sole
    Zul
    Vivs
    Ginger
    Frill (så gott som säker)
    Bianca
    Medusa

v33 - BF 26 mars
  • Sole

åhh jag är så dum!!!

Går in och läser i trådar där de förlorat barnen sent i graviditeten och nu blir man ju bara orolig och nojjig!!!

Skrikandes

v33 - BF 26 mars
  • Sole

Swengslih - nä jag lovar, inga mer sånna trådar för mig!!
    tänk att du är i v 37, du ska ju snart få bebis! Förvånad

Björklöv - är det en liggdel i din vagn eller har ni lift? Har sett att de som går ute nu har madrass och täcke i sina, men i mars borde det räcka med overall och filt...eller?
    Vi ska ha en vagn med mjuklift då vi inte får upp vagnen i lägenheten (får coh får, vi orkar inte släpa 2 trappor) Imorgon är det dax för vårt tillväxt-UL, hoppas vi kan se att det är en kille då Apropå måndag, nu bokar jag bord på Texas vid Hornstull, vi är 10 st nu men jag bokar för 12 för säkerhets skull!Trist att du inte kunde Medusa, men jag misstänker att det blir fler tillfällen! 

Träff måndag 5/2 kl 18.00 - Texas Longhorn, Hornstull:
    - Swenglish
    - Björklöv
    - Hellur
    - Sole
    - Zul
    - Vivs
    - Ginger
    - Frill (så gott som säker)
    - Bianca
    - BasseKatt (så gott som säker)

v33 - BF 26 mars
  • Sole

nu är Texas longhorn bokat till kl 18 på måndag!

Ligger på Hornsgatan 180 så dit kan ni antingen åka röd tunnelbana till Hornstull eller blå buss nr 4.

v33 - BF 26 mars
  • Sole

Swenglish

vi väntar med spänning

min mamma var jätteorolig att jag inte hade svarat i telefon här i eftermiddags, herregud ska det vara så i 7 veckor till?

Vivs - låter super med en avslappningsskiva, somnar ioförsig på stört men det är ju inte samma sak som avslappning..

har inte läst en rad i mina kursböcker den här veckan - orkar inte är så himla trött, börjar omvärdera hur länge jag egentligen ska orka plugga....

vill förresten tipsa er om ett roligt spel, Stockholmsspelet (för er som gillar sällskapsspel). Vi köpte det till svärföräldrarna i julklapp och nu har vi köpt ett eget som vi ska utmana några kompisar på fredag J

v33 - BF 26 mars
  • Sole

Björklöv - låter som det absolut borde räcka! Vi tänkte nog bara ha overall + filt i vår lift. Den går ju att stänga och de är ju skyddade i vagnen så det är väl snarare att de skulle bli för varma

v33 - BF 26 mars
  • Sole

hej tjejer!

Hoppas ni alla mår bra!

Kan meddela att det inte har bosatt sig en Karelin i magen, utan en POJKE (jajamensan han visade upp hela paketet för mamma och pappa) som just nu väger 2305 gram (med lite diff som BM sa)

v33 - BF 26 mars
  • Sole

hmmm försöker iallafall, han tycker typ Allan, Stig och Bengt - hallå ett barn kan ju inte heta ALLAN????

mina favoriter är Elias, Isak, Oliver så vi har ju rätt lång väg att gå innan vi kan enas...

v33 - BF 26 mars
  • Sole

Ginger

va mysigt att åka till Sälen! (avis)

sitter och bläddrar igenom kalendern och är typ uppbokad fre + lör (iallafall minst en av dagarna) fram till 10 mars! Det här får mig att känna mig lite stressad, speciellt nu när man börjar känna sig tung orörlig och trött..

samtidigt är det ju trevligt att umgås med vänner att man inte gärna tackar nej heller....*suck*

v33 - BF 26 mars
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3