• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

vi är med i Nix (ringde och dubbelkollade för säkerhets skull och upptäckte att skyddet bara gäller 3 år, sen måste man förnya) och vi har inte fått ett enda samtal, skönt!

Dock har jag skickat efter Go boken själv så dår har jag bara mig själv att skylla

• Sole

nej vad tråkigt för Bassekatt

Tänker på varenda dag (speciellt de som är nära) att om de inte är aktiva att de kanske är inne och föder!

Hellur
    du behöver inte alls oroa dig, tänk på hur mkt parma de äter i Europa och föder friska barn!

Nu ska vi iväg och hämta vår vagn, en Teutonia Fun (kusin till bugaboo kna man säga)

• Sole

Bassekatt

va roligt att se dig inne på vår tråd, vi har ju undrat och varit ledsena för din skull!

Förstår att det är så himla blandade känslor men positivt att ni båda får det stöd ni behöver i både glädje och sorg!

Grattis Sannixx till att ni får åka hem!

Hoppas vi får se er båda på våra marsträffar i framtiden!!

KRAM!

• Sole

Vivs och Emma3

jag möter gärna upp er vid tunnelbanan, vilken tid?

• Sole

Emma3

11:50 blir bra!

Lillenkillen

tack för bra råd!

• Sole

hej och godmorgon!

ännu en som sovit dåligt inatt, har dock inget inplanerat idag så om jag blir trött kan jag gå och lägga mig igen!

Ska nog fixa lite frukost och kika på dokumentären i sängen (fast man kanske inte vill kombinera den med frukost??)

Cirpen
    Måste kännas overkligt att få veta när bebisen kommer!
    Ser fram emot rapport och bilder!

Idag går jag in i vecka 36 tjoho!!

• Sole

Halloj igen!

Nu är man vaken efter ha sovit några timmar på morgonen. Det verkar som vi alla sover dåligt på nätterna nu och vänder på dygnet.

Cirpen
    svårt beslut - men jag skulle låta honom åka och hoppas på det bästa. Vad känner han själv?

• Sole

Lillenkillen

ha ha va roligt att du missade betala, är nog lätt hänt att minst 1 av 10 gravida med minnesförlust gör det

• Sole

SORRY det var ju ZULs och inte Cirpens sambo som skulle till Bryssel

(går och sätter på hjärnan)

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3