Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Swe - jag tycker vi ser det som ett tecken! Någonting händer i alla fall i kroppen
Swe - jag tycker vi ser det som ett tecken! Någonting händer i alla fall i kroppen
Lillie - hoppas det är på gång! Vi har ju BF i morgon och jag har ju gissat på att du föder före mig
Swe - kanske ännu ett tecken? Min mamma frågar varje dag om jag känner mig "olustig" för det gjorde minsann hon innan förlossningen! Har också funderat på det där att det sätter igång på natten, man är ju helt död varje gång man går upp och kissar så hur ska man orka föda!?! Kanske adrenalinet sätter igång en...
Å nej, har börjat få bristningar under naveln! Typiskt... en dag före BF! Trodde jag skulle klara mig utan
Nej, säg inte så, Bassekatt! Fy vad trist... men jag antar att resultatet är värt lite skavanker
Man får väl acceptera att man inte kan få tillbaks sin gamla kropp när man bestämt sig för att skaffa barn. Fast hoppas kan man ju alltid Inbillar mig att bristningarna bleknar snabbare om man får dem sent i graviditeten...
Soffy - min mensvärk och sammandragningarna håller på mest hela tiden..börjar bli riktigt trött på det nu. Hoppas hela tiden att det ska öka och göra ONT men det verkar inte vilja komma igång
God morgon!
Lillie, idag har vi BF!!! Hoppas att något dramatiskt ska hända
Har sovit som en kratta, varit uppe ca 5ggr i natt så det blir väl till att sova en stund till snart...
Hur mår ni andra? Någon bebbe på G?
Ja, låter faktiskt riktigt sjukt! Hoppas också för din skull att bebis kommer snart!
Å, GRATTIS Majlinsa!!!!! Vad underbart..... nu längtar jag ännu mer efter bebis!
Lycka till, Frill!! Vad kul och jättespännande! Fast måste som Swenglish också erkänna att jag blir väldigt avis
Jag vill också ha min bebis NUUUUUUUUUUUU!! Har just varit hos BM. Allt var bra och hon trodde jag snart skulle föda. Har som vanligt massa sammandragningar och i natt har jag haft förvärkar som bara den. Men det verkar ju inte hända mer än så... nästa torsdag blir det UL om jag inte fött.
Undrar hur det går för Lillie74... hon kanske har bebis nu
Jag pratade precis med en kompis som är förlossningsläkare... de hade haft kaos på alla sjukhus i stockholm igår, fått skicka folk till Uppsala.. Tror jag väntar med att föda nu!
Jag kan ge mig 17 på att det sätter igång för oss alla i natt nu när vi bestämt oss för att vänta! Ja, vem vet, vi kanske ses allihopa i Uppsala i helgen
Ska höra hur läget är idag, hon skulle ringa tillbaks senare!