• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Sådärja, nu har man surfat runt på ordet "slempropp" här på FL

verkar onekligen som det skulle kunna vara slemmot som vivs så fint uttrycker det MEN för vissa satte förlossningen igång typ en timme efter och vissa gick i en månad *suck*

• Sole

Swenglish

så den kan återbildas också? jaha då var man på ruta ett igen!
    en liten stunds förhoppning och dramatik kände man av här hemma

Cirpen
    kom hela din på en gång?

• Sole

Zul

jag hoppas att det inte dröjer för länge!!

Ang. Stieg Larsson så gjorde du ett kanonköp , båda hans böcker är kanonbra! (Män som hatar kvinnor samt Flickan som lekte med elden), längtar tills den sista (tyvärr) kommer ut i maj!

Tack för tipset om Anna Wahlgren1

• Sole

Cirpen

riktigt vattniga flytningar har jag haft på natten ibland, men sen har det inte kommit några värkar så då har jag inte tänkt mer på det, men kanske man borde göra ändå?

• Sole

hmm nu blev jag lite nojjig!

Försöker komma ihåg jag hade det så sist, och det var säkert minst en-två veckor sen.... då kan de väl inte vara vattnet??

ska nog starta upp en ny tråd "vi som tror oss ha olika förlossningförberedande symptom, gärna allt på en gång"

• Sole

halloj!

nä det är nog högst otroligt att det är vattnet, fick samma svar som swenglish nån gång i v 25 om vattninga flytningar när jag ringde förlossningen.

detssutom har detta inte hänt nu ju heller.

nä jag har nog bara lite slemmis som gått och kommer återbildas så jag är gravid i typ hundra år till...

• Sole

spännande Torris - följer din utveckling med spänning

Själv tycker jag det börjar göra ont när bebisen buffar runt, inatt blev han skitsur för jag la en kudde under magen och sparkade till så jag trodde jag skulle få hjärtattack!

• Sole

Torris

oj hoppas det inte är havandeskapsförgiftning!
    Det är ju bra att det vill kolla dig iallafall!

Hoppas ni handra får trevligt på lunchen idag, själv vaknade jag precis igen och ska sätta mig ner med att plugga till tentan *suck*

• Sole

tänk om bebis skulle vilja komma ut innan lördag, då behöver jag ju inte skriva tentan

• Sole

Vivs
    jepp ska bara övertala personen i magen också

nä tyvärr inget mer på slemfronten

ni som är pysslare - jag hade en idé om att köpa in snapsglas till min kompis möhippa och sen så får alla måla ett glas till henne som minne. Finns det glasfärg att köpa på tex Panduro?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3