• J79

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Hallå där tjejer! Här skrivs det flitigt som vanligt.

Tackar lite sent för förra veckans lunch, det var tevligt. Hänger på i morgon också. Swenglish, Lillenlillen och Murgröna hoppas att ni slipper träffa oss andra imorgon (även om jag tycker att det ska bli trevligt att träffa er).

Grattis till Bianca!

Vivs och Soffy det måste vara frustrerande med alla dessa värkar som aldrig blir mer än så.

Passar på och grattar Majlinsa hoppas att allt gick bra och att ni mår bra alla tre!

Kanske att man även vågar gratta Torris nu?

Min kille har också lyckats höra den lillas hjärta, önskar att jag var jätte vig och kunde lyssna lite själv.

Krya på dig Cirpen!

• J79

LUNCH Tisdag

Hellur
    Swenglish
    Lillie74
    Frill
    Ginger
    Sole
    Zul
    J79

• J79

Jag flyttar också gärna lunchen, har inte sovit många timmar i natt. Har så mycket sammandragningar och lätt molvärk på nätterna samt ligger och stressar upp mig över att jag får för lite sömn.
    Har nyss kommit hem, har varit på sista delen av föräldrautbildningen på mvc.

Jag drömde här om natten att jag födde vår barnvagn, inget konstigt alls det var helt naturligt!

• J79

Sole- japp, jag födde vår fina röda vagn. Konstaterade efteråt att vagnen såg ut som den skulle och att vi haft tur att den kom när den skulle, inte var sen eller så.

• J79

Lillenlillen- jag förstår att du är inte är så glad att vi inte dök upp som vi skulle. Känner mig riktigt dum att du fick sitta där och vänta själv och inget visste. Ibland är det synd att vi bara kan få tag på varandra genom att vara uppkopplade.

• J79

Frill, lycka till idag! Längtar till det är min tur!

• J79

Vivs vad spännande hoppas att hon kommer ut nu närmaste dygnet!

• J79

Grattis Swenglish! Jag hoppas att du får en riktigt bra födelsedag. Lycka till idag på kontrollen. Håll ut den kommer ut snart, senast på onsdag!

Torris grattis till lilla Vilgot! Skönt att han kom ut till slut och mår bra.

Cirpen skönt att du mår bättre och är hemma igen.

Lillenlillen och Vivs snart ploppar bebisarna ut. Det är sååå spännande!

• J79

Sole, mår som vanligt förutom att jag är trött på att vara tjock och inte kunna röra mig. Har rysligt mycket foglossning och när jag rör på mig får jag en massa sammandragningar. Känns för övrigt som att jag skulle kunna flytta in på toa eftersom det är där jag vistas mest dag som natt! Önskar att jag visste att den skulle komma ut om två veckor har riktat in mig på att föda påskhelgen istället, hoppas att trycket på bb lugnat ner sig då.
    Du föder nog före mig! Hur mår du?

• J79

Oj oj vad det föds i den här tråden!
    GRATTIS Lillenlillen, Lillie, Frill och Vivs!

Sole jag har också skrivit födelseplan idag och börjat förbereda väskan!

• J79

Swenglish hoppas, hoppas att du får komma in i em så att du är ett steg närmare din efterlängtade bebis! Jag skulle vara helt galen av väntan om jag var du. Tycker faktiskt lite synd om dig. Passa på nu och ät massor av pasta och vila så du har mycket energi att trycka ut den där bebisen.

Tycker att Murgrönans baby borde leta sig ut nu också!

Karin lycka till idag!

Här hos mig är det då ingen bebis i sikte. Har bf 26e så det finns tid kvar innan jag borde börja klaga högt.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3