Inlägg från: Björklöv |Visa alla inlägg
  • Björklöv

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Swe - Var väl en kombination av SF-måttet och när hon klämmer och känner på magen. Det är väldigt mycket barn i min mage, uppenbarligen  Inte så mycket underhudsfett eller fostervatten enligt hennes uppskattningar, så det är ju bara en uppskattning!!!

Och som Sole så snällt påpekar så spelar ju inte födelsevikten så stor roll, det är ju huvudets omfång som spelar störst roll... Och varken jag eller sambon har så stora huvuden så det känns skönt iaf
  • Björklöv

Vad ni skriver! Det märks att fler och fler är lediga på dagarna

Sole - Jag har tvärtom fått svårare och svårare att ligga på rygg, fast då har visserligen bebisen legat med huvudet nedåt så gott som "hela" tiden. Det kanske spelar roll...

När det gäller lunch nästa vecka passar måndag bäst för mig, men onsdag går oxå bra! (Fast då måste jag nog boka om tvättiden...)

• Björklöv
    Lillenlillen - Förstår att du känner som du gör... Jag skulle bli jättefrustrerad om jag var tvungen att gå till en annan bm nu på slutet! Och när hon dessutom skriver rent felaktiga saker i journalen... *morrar lite med lisa*
  • Björklöv

Grattis Cirpen till lilltjejen!

Lunch: ONSDAG

Swenglish
    Bianca2
    Ginger
    Lillenlillen
    J79
    Björklöv

• Björklöv
    Hellur - Å va' avis jag blir  längtar så tills på torsdag när det är dags för vårat besök på BB Stockholm
  • Björklöv

13.00 blir jättebra för mig på onsdag, för då hinnre jag med några maskiner tvätt innan

Har precis fixat klart två laddningar lasagne som ska in i frysen så fort de svalnat. Passade även på att äta det till middag, men det är INTE skönt att stå i ett varmt kök. Var tvungen att gå ut på balkongen X antal gånger under matlagningen för att klara av det

• Björklöv

Stämmer bra det Fast nu ska jag göra ett försök i att sova nån timma innan det är dags att stiga upp igen...

• Björklöv

Ja, jag kunde somna om i morse, fast sedan steg jag iaf upp tidigt för att titta på skidor från Sapporo!

Är nu hemkommen från yogan med en ny fröken för dagen... Malin Berghagen!!!

• Björklöv
    Sole - jag är inte heller särskilt förtjust i Berghagen, fast hon sa iaf en eller kanske två bra saker idag
  • Björklöv

Usch och fy - här kommer ett riktigt nego inlägg: Jag känner mig stor och tung, öm och svullen, varm och grinig. Vill bara ligga på sängen men då är det nån som tycker det är jättekul att testa karatesparkar mot revbenen eller min ömma magmuskel

Och med det sagt, jag ser fram emot lunchen idag... lovar att skärpa till mig en smula

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3