Inlägg från: Björklöv |Visa alla inlägg
  • Björklöv

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Jag skulle gärna fika idag, men det är lite långt att ta mig till Sickla. Dessutom har jag lite för mycket på min "att göra-lista" idag... Ingen som är sugen på en fika i Solna?

• Björklöv

Oj, missade....

Spännande Frill!!! Och lycka till

• Björklöv

På BB Stockholm rekommenderar de att man ringer så snart man visar tecken på att förlossningen startat! Fast å andra sidan är ju det lite speciellt eftersom man har platsgaranti där, så där vill de ju verkligen ha koll på vilka som kan tänkas komma in just den här dagen...

Skulle jag föda nån annanstans skulle jag nog ringa när värkarbetet är etablerat... tror jag *linda funderar*

• Björklöv
    Swe - Sällar mig till grattiskören

Vivs - Säger som sole, ring och prata med förlossningen. Där kan de ge svar på tal!!! Och även om det "bara" är förverkar så tror jag inte att de kommer att tycka att du är konstig eller nått sånt....
  • Björklöv

Ojoj! Här händer det minsann grejjer!!!

Ska på lunchdate med min kompis nu, så jag hinner inte skriva mer än så här... Lycka till alla med värkar

• Björklöv

Vilken händelseutveckling under tiden jag varit borta... Får man inte lämna tråden längre för att hänga med?

Lillen - Va skönt att du får plats på Danderyd istället! Det är ju inte alls långt dit!!! Är du kvar hemma fortfarande eller har du åkt in?? *spanar ut genom fönstret *

Känns lite skönt att veta att jag har plats på BB Stockholm när jag läser om boomen som är nu...

• Björklöv

Usch, vad jobbigt Lillen... Önskar så det fanns något jag kunde göra!!

Fast en promenad längs Nilens strand lät ju inte så tokigt ändå, Swe

• Björklöv

Här får man inte fira sambons systers födelsedag, för då missar man visst en hel del

Stort grattis till Vivs och Frill

• Björklöv

I morse sa sambon att han drömde att vi åkte taxi, och så såg han lite lätt blek ut om nosen. Dessutom har han fått stressexem vid ögat (han får det när han blir/är stressad)! Tror det är nån som börjar "hetsa upp sig" för vad som komma skall.... Själv är jag lugn som en filbunke *ljuger som en häst travar*

Fika eller lunch i veckan låter trevligt

Fika eller Lunch i veckan:

Hellur - Tisdag, Onsdag, Fredag
    (Swenglish - tisdag)
    Björklöv - Tisdag fika efter 14.30, onsdag

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3