Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Angående att berätta hade vi sagt att vi skulle berätta tidigt denna gången, just för att vi behöver stödet... dock känns det just nu som att jag inte vill berätta för någon!!

Stanna där du är!
  • Kickan 84
    lurkan: Min mamma, hans syster+man vet, min pappa vet inte och inte heller hans föräldrar, vi hann inte berätta sist och vi orkade inte efter missfallet utan pratade bara med några få. Vi har många gånger tänkt berätta, men ibland orkar man inte inviga alla i ens innersta.
    Stanna där du är!
  • Kickan 84

Alltså, mitt svaga plus från BIM-4, kan jag få ett starkt i morgon på bim-2 då?! Eller kan det inte ha stigit så mkt?

Stanna där du är!
  • Kickan 84
    after eight skrev 2007-01-17 13:21:15 följande:
    Jag förstår vad du menar Kickan, jag känner egentligen inte heller att jag vill berätta för någon, mest för att jag nog inte har vågat tro på det än. Jag har lite dåliga vibbar och jag kommer nog inte att lugna mig förrän nästa torsdag, då jag får se om det verkligen finns nåt där inne. Just nu har jag så svårt att tro det. Kroppen är allt en bra konstig manick!
    Mmm, måste se till att få göra VUL...
    Stanna där du är!
  • Kickan 84
    lurkan: då tar jag nog det andra vanliga CB i morgon bitti!
    Stanna där du är!
  • Kickan 84
    Lättja: Min kompis!

Själv är jag studerandemedlem i Lärarförbundet, inget mer. Vet inte ens om jag ska vara med i facket när jag börjar jobba... tycker i många fall att det räcker med a-kassan.
    Stanna där du är!
  • Kickan 84

Ja jösses, A-kassa är inte att strunta i!

Stanna där du är!
  • Kickan 84

Angående freshmilk har de flera ggr skickat fel saker till fel person, och sånt därnt... inte kul!

Stanna där du är!
  • Kickan 84

Hej tjejer!

Andra kvällen i rad jag sover efter middagen i över en timma, ont i hela kroppen. Är det förkyldningssymptom eller gravidsymptom?

Stanna där du är!
Svar på tråden Pladdertråden!