Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Hanna: Men själen... den måste få vara lugn och glad!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Okej, gör som du vill! *orolig*

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Ja, jag tror inte att du ska vara orolig faktisk!

Det SKA gå vägen denna gången, det bara ska det...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hörrni, hur tusan ska jag skriva i listan!?!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    MrsMurphy skrev 2007-01-21 08:46:37 följande:
    Kickan: Så jäkla petigt är det inte så dra till med nåt som verkar smårimligt! Går allt för lätt blir man fort dum...
    Hahaha, jag är antagligen i typ v. 4+1 (antagligen plus några dagar med tanke på så tidigt plus) men enligt senaste mens i v. 5+1...?!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    AE: Jo, men det känns ju konstigt att räkna annorlunda än t ex BM och gyn kommer göra?!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jo, fast oavsett vad du säger till BM kommer de skriva dig efter senaste mensen ju...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jaja, jag vet inte. Tror hur som helst att jag är "längre" gången än 2 veckor innan ÄL, eftersom ägget måste fäst så pass tidigt...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Ja, med tanke på att jag hade så pass högt HCG innan bim, 4 dagar innan, men jag vet inte... känns som att det är lika bra att räkna efter senaste mens eftersom det är vad alla andra kommer göra tills efter rutin-UL.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-01-21 08:59:20 följande:
    Heeej Kick... har allt gått bra? Skriv in det som känns ok för dig... spelar ju ingen roll ju Nu ska vi snart till göteborg o babyhörnan ska spana in BB och kolla mer när nya tyget kommer *tjohooo* kolla på lite skötlösningar mm o sen till IKEA.. en riiiktigt bra dag .•:*¨¨*:•. är det vår tur nu .•:*¨¨*:•.
    Ååååh, avis! Kör lite åt mig med!
    Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!