Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

ärtan: För mig är det nog den 21:a eller 28:e som gäller beroende på hur man räknar, men skulle tro att mitt "riktiga" datum hamnar däremellan någonstans!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Mmm, och att pluttarna stannar hos oss! Generad

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jag är mest orolig, har ju haft två missfall innan och detta plusset kom efter ELVA månder och massa medicinering som du kanske vet, så oron är nog ännu större än hos "andra" kan jag tro... försöker att ta en dag i taget.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jo, det känns ju extra tufft när man i princip knappt ens kan bli gravid på egen hand heller, har bara haft en egen ägglossning på hela vår försökstid, den senare framkallad av pergotime... så det känns ju väldigt jobbigt hela "svängen" så vill inte tillbaka dit igen!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Kram! Ska också logga ur!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hello!

*gäspar stort*

Ska sätta mig och skriva ihop ett PM nu till dagens seminarium (börjar 12.30)

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Haha, vad härligt!!

Jag har nog inte drömt alls, vad jag minns, M däremot har pratat om BRÖD och BRÖDBAKNING hela natten! Galna karl!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Känner för det mesta ingenting, men tydligen har brösten svällt litegran säger M och de "väller" liksom ur BH:n litegran! Sticker till i livmodern ibland och mensvärken kommer och går... mkt flytningar också, överanalyserar toapappret... Inte illamående för fem öre...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Känner mig som vanligt, förutom den gnagande oron... Men, det känns faktiskt ändå bättre än jag "trott"...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hoppas verkligen det!!

M är så engagerad så det inte är klokt, klappar magen och pratar om Nils, hahaha, jag har inte ens gått med på det namnet!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!