Pladdertråden!
Hanna: Ah, sa bara som hon jag känner som jobbar på KK/förlossningen sa till mig, men det är säkert möjligt! ![]()
Hanna: Ah, sa bara som hon jag känner som jobbar på KK/förlossningen sa till mig, men det är säkert möjligt! ![]()
angiee: Tror inte det har med storleken på börsten att göra, jag har haft svinont och små bröst har jag inte!
Dock gör de mest ont om natten nu! ![]()
Hanna: Haha, de jag snackat med som har små bröst från början (A-kupa) har inte upplevt att de fått större bröst alls under hela graviditeten (förrän mjölken runnit till) medan de som haft större bröst C-D-E-kupa, svullit över behån nästan direkt... ![]()
angiee: Jag har full D i vanliga fall, och jag får INTE plats i den längre... har inte gjort sedan v. 6 tror jag! ![]()
Hanna: Sitter nog där med G/H-kupa då eller något och Dolly Parton-tuttarna under hakan! 
Jag går just nu i några mjukare och rymligare BH:ar jag har, kommer inte köpa nytt förrän jag sett ungefär vart detta slutar! ![]()
Hanna: Japp, hemskt va? ![]()
Har planerat att inhandla första klädesplaggen efter vårt rutinultraljud, förutsatt att det går bra! Alltså den 26 april ska det shoppas! ![]()
Jag funderar helt ärligt på att inte amma alls, just för att jag vill att vi båda ska få samma kontakt med barnet, alltså vara en lika naturlig del av matningssituationer i början...
*duckar för påhopp*
Thezz: Ja, vi bokade det via datorn hos BM.