Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

angiee: Precis så mår jag också, kan knappt stå på benen, har ingen aptit och känner mig allmänt svag!

Lurkan: Har fått i mig lite frukt och sådär nu, det är det enda som inte framkallar kväljningar!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Isglass går bra, absolut inte vanlig glass och helst ingenting som luktar särskilt mkt alls, och absolut inte vanilj, är nog den värsta doften just nu, får kväljningar bara jag tänker på den!

Gud så romantiskt, vi firar inte alla hjärtans alls faktiskt...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Angående lukterna vet jag knappt om jag ska skratta eller gråta, känns faktiskt helt sjukt och det är knappt så att man vill säga det högt heller, det är ju GALET!

Vi firar inte för att vi inte gillar såna där jippon för att folk ska tjäna pengar, men det är ju upp till var och en, vi är romantiska lite då och så istället, utan att fixera sig vid dagar! Dock frågade M igår om jag kanske ville ha nåt ändå, för man vet ju aldrig om jag skulle börja gråta annars i dagsläget! Hahahahahaha

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Nej, håller andan när jag ska göra frukost, och det är mest bara rostat bröd och smörgåsrån som går ner!

Japp, skulle nog i ärlighetens namn inte kunna känna mig mer GRAVID!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Sallad med balsamvinäger funkar, smaskens!

Sedan apelsiner, har nog aldrig ätit så mkt apelsiner, men behöver nog mkt C-vitamin kan jag tro!

Tyvärr är jag allergisk mot nästan alla exotiska frukter!

Fy tusan, nu har jag skrivit en skoluppgift och skickat in, blev säkert inte så bra, känner mig helt febrig ju! Men det är gjort nu iallafall!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Är allergisk mot nästan alla såna frukter, och de jag inte smakat vågar jag nästan inte pröva eftersom min allergiska reaktion innebär att jag inte kan andas.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Min måste fasen växt med, om det är fläsk, bara svullna tarmar eller vad vet jag inte... fick iaf lov att inhandla ett par mammabrallor i mjukistyg i helgen för att inte klämma samman allt totalt!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Haha, mja jag vill avvakta lite till!

M är dock hel-på! Han ska göra en scrapbook om graviditeten och sådär, pysselkungen, så det är väl bara att ställa upp snart antar jag!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Det gör vi!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

NO: Har gått bra, det är bara EN...

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!