Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

angiee: Det kan fortfarande vara normalt, de kommer mäta vad som finns och mäta och se hur långt gånget det är, visar du sig vara långt efter beräkningen kommer de kontrollera det med, hjärtat börjar inte slå samtidigt på alla embryon. Sedan finns det de fall d hjärtat kan vara svårt att se också...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

angiee: Ja, om beräkningarna stämmer!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

angiee: Jo, för jag VET också när jag blev gravid och ändå ligger jag efter den beräkningen...

Det spelar som Hanna skrev tidigare idag ingen roll om man så vet PRECIS när ägget befruktades, embryon växer i olika takt i början och även om uträkningen stämmer med ÄL kan man bli flyttad både framåt och bakåt upp till 2 veckor vid stora ultraljudet.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

angiee: De får ju göra flera VUL innan de kan konstatera det...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

angiee: Nej... det börjar ju produceras NÄR ägget fäst... för det är ju först då kroppen är gravid!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Värsta djungeln detta!

Tycker du ska prata med din gyn nu när du ska dit om du är orolig!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hahaha, ja det lär man nog knappt aldrig förstå!

Fatta vilken tuff grej ändå, vi ääääär graviiiiiida!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Tittar in en snabbis, på väg isäng igen, mår verkligen iiiinte bra idag! Svettas, har feber, yr och konstig i benen!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hej igen!

Fy fan, inte sugen på något alls och känner mig helt svag! Vad ska man göra? Kommer kräkas om jag tvingar i mig något jag inte vill ha!

Jobbigt med munsår Magda! Hoppas den där krämen hjälper!

Lättja: Wohooo att allt såg bra ut och att det var EN!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!