Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

ae... låt dig ha vissa blä-dagar... kan inte du o Isa hitta på något mysigt som gör det hela lättare? En spadag bara ni o jaaa jag är fixerad vid spa ...

Jag har bara EN dag kvar av ovetskap nu.. är rejält nervös.. så rädd att han säger att fostret slutat leva i v9 el nåt... att livmodern växer än o att det är därför jag mår illa ... att jag måste skrapas ... fy... jag har alla scenarion som kan tänkas hända i huvudet redan, glada som tråkiga... så jäkla nervös nu...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

thezz.. tycker du ska prioritera det... fattar att du är skitledsen... men gumsan... visst är det skönare att verkligen verkligen veta... jag hoppas iallafall... o så här kan du ändå inte ha det... du måste kolla vad som pågår OM det pågor nåt iaf...

• Hannnas

ae.. hihi hoppas men jag tror inte han kommer kolla hjärtslagen *synd*

Förstår din nervositet fullständigt, känner ju exakt samma... som om man ska få en livsdom el nåt... o det är det ju iof på sätt o vis ... kommer tänka på dig imorgon.. kl 10 var det va?

• Hannnas

thezz.. ahhh oki... ja då förstår jag att du väntar, jag trodde du var i v6 nu iaf... men men... även OM det är ett mf, så är det ju lite fång många på rad för att man inte ska undra... visst? kan det inte vara skönt att följa upp det isf?

• Hannnas

ae... ja jag ska tänka på dig 11:40 då .. jo jag hoppas ju såå att det inte är tillbakabildat utan är miinst 4cm och ser normalt ut *nervig*

Thez... ja just jag... men när kommer den igång? o jag hoppas att jag kan bidra med ett kort iaf...

Magda... jo men apparaturen är ju lite annorlunda ang vul o UL.. finns väl mer finesser som regel iaf på en UL maskin.. men jag vet inte och jag håller med, räcker att se att allt är ok

• Hannnas

thezz... ja räkna med en hög med remisser till x-antal provtagningar jag lämnade ju 18 rör.. o det var på gränsen till för lite t o m ... o som sagt, oftast är det ju inga fel utan sån jävla osis bara... ... hoppas att de kollar allt ordetnligt iaf

• Hannnas

lurkis.. jag visste väl att jag skulle tänka på någon kl 10 tack för påminnelse

25/1:

Lurk:    10.05 ul
    Hanna: 14.00 vul/ul

• Hannnas

Lättja.. säger som de andra... inget som hindrar att du kikar på annat ju börja nu

• Hannnas

Lättja.. haha ja skicka ner han bara ... nä men kika fram nåt fint o lura med han att åka o kolla... sen är det ju bara charmen som gäller

• Hannnas

hihi vattnajökul

min mage ser oxå mer gravid ut nu tycker jag.. hoppas den är det oxå.. nu börjar det pirra lite inför morgondagen...

Svar på tråden Pladdertråden!