Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

ae... flåååt mitt ego Generad såå glad för din skull oxå!!! Det är fantastiskt!!!  Fick du med dig någon bild?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Nu finns det bilder på snäckan i magbilder galleriet

• Hannnas

Hulliga ni

inne en snabbis bara...

ae.. vul kan INTE orsaka mf!! och det som hände ang flytningarna är ju med största sannolikhet allt glidslem som används på vul-staven... alltså IIINGEN fara!!

jag har ju gått på x-antal vul och det är likadant jämt, känns som man kissar på sigefteråt av slem myyysigt

• Hannnas

Believer.. vilken häärlig kula man vill bara klappa på den ju

• Hannnas

JUSTer... haha skulle bli myyycket förvånad om det dök upp en till på stora UL sen nä han var väldigt noga... försökte få bra bilder att mäta på men det var svårt för hon sprattlade så

Believer... vårt lilla spöke

• Hannnas

Magda.. jooobbigt att må illa igen lider verkligen med dig.. suck... men snart snart måste det ju vara över?

Mitt illamående är bättre igen, kräktes iof senast igår men det känns att det blir bättre o bättre iaf..

Nu har jag vågat mig på att boka tid hos BM, blir ganska sent, i v16 den 21/2... och könsULet... det ska jag ringa o boka först i v25, de vill att man ska vara i v28 *längtar*

Believer.. är det så att det finns en magda till i tråden ha en underbar helg du med

• Hannnas

Lättja.. hem med dig istället.. ner i soffan o en stor påse lösgodis

Själv längtar jag hem... längtar till lets dance och en stoor bricka med grönsaksdipp

• Hannnas

Magda.. uuurk... *kram försiktigt*... drick juice el nåt.. knapra gurka.. sitt ner o rör dig inte en mm

Svar på tråden Pladdertråden!