Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Bel.. det är ca 1 1/2 timmas bilväg ifrån så det är en bit ändå men ni kanske tar vägen över borås?

bobo... ja den är så gryyymt god, men satan vad illa man mår efteråt bara synden straffar sig fort

Magda...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

AE... usch... vet ur en synvinkel vad du gått igenom, träffar dagligen BC patienter, antingen innan OP eller som uppföljning för att utesluta skelettmetastaser... ser ju hur anhöriga och pat mår *kram*

• Hannnas

AE... jo men man får SÅÅ mycket tillbaks, sen är vi ingen vårdavdelning så den tunga belastningen hamnar ju inte här... men det är sååå ledsamt att hitta sina patienter bland dödsannonserna gråter ofta ofta då... men jag försöker se det som något positivt att jag tycker det är jobbigt istället, för om jag inte tyckt det hade det varit svårt med den äkta medkänslan..

• Hannnas

AE... tillägg jobbigast är de som ska upp på OP, de som jag letar upp lyfkörtlarna som ska bort... de sticker jag ju 4ggr precis där tumören är (den får jag leta upp om den är kännbar).. dessa kan jag lida med verkligen... en patient grät så hejdlöst att jag inte kunde annat än att stå där med sprutan, göra mitt jobb och gråta ikapp med patienten... proffesionellt, not... men medkänsla iaf

• Hannnas

missK.. hihi ja jättekul vilken dag är planerat att de ska få korten??

• Hannnas
    after eight skrev 2007-03-19 15:51:39 följande:
    Usch och fy, förstår att du läser dödsannonserna när du jobbar med det du gör, men det kanske vore bäst för dig att inte göra det? Kroppen är allt en bra konstig manick!
    Försöker undvika det faktiskt... men numera är jag tyvärr lite nyfiken, kikar bara på årtalet... o är de "unga" alltså födda på 40-talet el yngre... då blir det att ta till lipen... klarar det inte.. barn och ungdomar är ännu svårare... beundrar verkligen dem som jobbar med dem i nära relationer...
  • Hannnas

missK... åhhhåååå så mysigt! Klänning då? ska den oxå gå i medeltida tecken ?

• Hannnas

bobo.... FLÅÅÅÅT!!! Nu ska tilläggas då att nästan alla kvinnor jag träffar här är 50+, skulle säga iaf 95%.... endast 1 gång har jag träffat en tjej under 30, aldrig någon mellan 30-40... och väldigt väldigt sällan de som är i 40 års åldern!!

FLåååt tänkte inte så.. *skäms*

• Hannnas

bobo... åhhh flåt flåt flåt flåt... skäms ihjäl mig... jag är en klumpkossa Generad

• Hannnas

*gräver ett hål och lägger mig i*

• Hannnas

bobo.. jo men extremt superklantigt av mig ju Skrikandes o de annonser jag pratar om är faktiskt inte BC... om det nu hjälper, jag har ju en massa andra patienter vilka har en betydligt sämre utgång tyvärr... så de med BC har jag faktiskt aldrig uppmärksammat i annonser... faktiskt...

• Hannnas

Bobo.. GeneradKyss är iaf helt säker på att det inte är nåt farligt i ditt fall... vet att jag inte kan rädda situationen med tanke på min feta padda som glatt hoppat ur gapet på mig... men ärligt så är jag faktiskt säker på det... unga som får BC har det som regel ärftligt som sagt.. nu säger jag inte ett ord mer....

*örfilar*

• Hannnas

lurkis... gullvippor haha ses imorgon

Svar på tråden Pladdertråden!