Pladdertråden!
Bel.. det är ca 1 1/2 timmas bilväg ifrån så det är en bit ändå
men ni kanske tar vägen över borås?
bobo... ja den är så gryyymt god, men satan vad illa man mår efteråt bara
synden straffar sig fort
Magda... ![]()
Bel.. det är ca 1 1/2 timmas bilväg ifrån så det är en bit ändå
men ni kanske tar vägen över borås?
bobo... ja den är så gryyymt god, men satan vad illa man mår efteråt bara
synden straffar sig fort
Magda... ![]()
AE... usch... vet ur en synvinkel vad du gått igenom, träffar dagligen BC patienter, antingen innan OP eller som uppföljning för att utesluta skelettmetastaser...
ser ju hur anhöriga och pat mår
*kram*
AE... jo men man får SÅÅ mycket tillbaks, sen är vi ingen vårdavdelning så den tunga belastningen hamnar ju inte här... men det är sååå ledsamt att hitta sina patienter bland dödsannonserna
gråter ofta ofta då... men jag försöker se det som något positivt att jag tycker det är jobbigt istället, för om jag inte tyckt det hade det varit svårt med den äkta medkänslan.. ![]()
AE... tillägg
jobbigast är de som ska upp på OP, de som jag letar upp lyfkörtlarna som ska bort... de sticker jag ju 4ggr precis där tumören är (den får jag leta upp om den är kännbar).. dessa kan jag lida med verkligen... en patient grät så hejdlöst att jag inte kunde annat än att stå där med sprutan, göra mitt jobb och gråta ikapp med patienten... proffesionellt, not... men medkänsla iaf ![]()
missK.. hihi ja jättekul
vilken dag är planerat att de ska få korten??
missK... åhhhåååå så mysigt! Klänning då? ska den oxå gå i medeltida tecken
?
bobo.... FLÅÅÅÅT!!! Nu ska tilläggas då att nästan alla kvinnor jag träffar här är 50+, skulle säga iaf 95%.... endast 1 gång har jag träffat en tjej under 30, aldrig någon mellan 30-40... och väldigt väldigt sällan de som är i 40 års åldern!!
FLåååt
tänkte inte så.. *skäms*
bobo... åhhh flåt flåt flåt flåt... skäms ihjäl mig... jag är en klumpkossa ![]()
*gräver ett hål och lägger mig i*
bobo.. jo men extremt superklantigt av mig ju
o de annonser jag pratar om är faktiskt inte BC... om det nu hjälper, jag har ju en massa andra patienter vilka har en betydligt sämre utgång tyvärr... så de med BC har jag faktiskt aldrig uppmärksammat i annonser... faktiskt...
Bobo.. ![]()
är iaf helt säker på att det inte är nåt farligt i ditt fall... vet att jag inte kan rädda situationen med tanke på min feta padda som glatt hoppat ur gapet på mig... men ärligt så är jag faktiskt säker på det... unga som får BC har det som regel ärftligt som sagt.. nu säger jag inte ett ord mer....
*örfilar*
lurkis... gullvippor haha
ses imorgon ![]()