Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick... haha ja tur att februari är kort

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick.. bra tråd hoppas du får napp ... o 18 minus.. brrr

• Hannnas

faaaaaaaaaaaan mår så illa igen Skrikandes flåt gnället men ibland vill man bara skita i att finnas när det är såhär...  7 1/2 vecka i sträck nu jag står inte uuuuuuuuuuuuuuuuut!!

• Hannnas

Kick... de nekar säkert inte nu, det tror jag inte

• Hannnas

Ja en massa samtal blir det själv ska jag boka vanliga UL i veckan är det tänkt ska göra det troligtvis i början/mitten på mars

• Hannnas

Kick.. japp Ul bokar man själv här ... och ja jag har äntligen bokat tid hos BM, blir ju ganska sent eftersom jag bokade sent så den 21 och 22 ska jag träffa BM och deras läkare .. är då i v16... sen UL i v18 och sen min läkare i v20 igen

• Hannnas

Kick... ingen aning eftersom alla ställen verkar såå olika i sina rutiner men här är det så iaf

• Hannnas

Kick... du får säkert reda på alla rutiner när du bokar tid du ringer på måndag väl

• Hannnas

Kick... vet hur du känner.. bokade ju inte tid innan i fredags själv så... MEN då får du vara beredd på att inte komma på inskrivningen innan senare... jag får ju inte innan v16 för det... men men

• Hannnas

Kick... det blir säkert inga problem med läkarebesök o som sagt vill du komma till BM någorlunda i tid så får du nog boka snart bokar du i v14 är det ju risk att du hinner göra UL innan t o m ...

Svar på tråden Pladdertråden!