Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Believer.. kl 14... låångt kvar... 4 timmar o 50 min...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

kick.. absolut

nä nu spyr jag snart.. vet inte om det är oron

• Hannnas

Magda.. ja det är alltid krångel med sånt, utbetalningar som inte faller ihop.. som du säger, tur man inte är ensam...

Jag har oxå hört att blåsan ska vara fylld, eller iaf lite fylld, på UL... men har man gått över en viss vecka så ser man bra nog ändå och det behövs inte men ju tidigare det är desto bättre med fylld blåsa ...

• Hannnas

Magda.. ja väldigt konstigt att de säger olika överallt ... nu vet jag iof inte vad de säger här (2007 det vet ju du?).... men vad man läser överallt så är det att ha en lite fylld blåsa som gäller vid relativt tidiga UL... jaja skumt det däringa

• Hannnas

Lurkis så härligt!!!!! Var bebis exakt 6cm?

• Hannnas

ärtan.. inte ett ljud än.. men hon kikar väl in senare under em tror jag

• Hannnas

kan göra... står brevid CRL isåfall ... 6cm exakt är nämligen 12+5... men som sagt.. ändra inget nu utan efter rutin UL isf.. kommer jag nog göra... för de växer ju som sagt lite olika nu i början det viktiga är ju ATT de växer

• Hannnas

Tack Dulia .. jo jag hoppas.. annars lär det dröjja innan ni ser mig på FL tror jag...

• Hannnas

lurkis.. jag hoppas du har rätt ...

Fattar inte att man kan vara SÅ nervös som jag är, vill bara gråta o spy känner jag.. absolut en av de värsta saker jag varit med om... usch..

Svar på tråden Pladdertråden!