Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Jorå, förutom min dåliga mage så är det okej! Det värsta är att jag i bakhuvudet vet att det första som hände innan förra mf:et var just att magen blev... ja, inte bra...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Bara så orolig nu när det är såhär, för innan har den typ varit... ja stenhård... blääk!

Nog med SKIT-snack nu!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Åååh, inte lite avis! vill också ha kommit till rutin-UL nuuu! Fast mitt är inte förrän v. 19!!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Haha en ny mage? Hur ser den ut?

Vi kommer boka köns-UL kring v.25 eller något som det ser ut just nu, det är ju olika på olika kliniker när de föredrar att göra. Vill inte göra det för sent iaf, får ju bara flyga till v. 32 eller vad det nu är!

Sett att denimvagnen finns på www.babytrader.eu

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Ah, denim/röd eller?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jösses så fränt!

Går inte köpa lösa delar ur fleecen, så ni är nog illa tvugna att köpa hela om ni ska ha den!

Röd/Röd blir det, med extra orange till.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Nja, inte så sugen på denim faktiskt, särskilt inte som Stargirl i BB-tråden sa att den fäller, hon har ju sett den live på mässa... Fundersam

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Var för tusan stolta över ert lilla hull tjejer! Vad tusan är detta för hets som sprider sig ibland?

Blir så himla ledsen, i lördags på festen var det en tjej som var uppenbart anorektisk, hennes överarmar var lika tunna som mina handleder och fy tusan vad det gör ont i hjärtat att se sådant, samtidigt som man tackar Gud att man tog sig därifrån levande själv.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Känna själv är nog det absolut säkraste!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Min sitter ungefär som vanligt, just under valken som blir när jag sätter mig ner... typ hahahaha

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!