Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Men jösses, sluta klaga på era magar! De växer för fan, hade de sett ut som innan ni blivit gravida hade ni ju klagat över det med...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-03-03 10:54:19 följande:
    Kick... köpte en babybjörn active och åkpåse till www.tradera.com/auction/auction.aspx.•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v17 .•:*¨¨*:•.
    Nice nice!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jazzy: Tror det är samma som jag har köpt!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Tycker sjal är rätt fult om jag får säga det själv, men vet inte om jag har så mkt att välja på med denna knackiga rygg!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Jo man får väl söka, men jag hoppas vår beb kommer gilla vagnen mest, för det är nog det allra "lättaste"

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Japp, vagn och babyskydd, de två är verkligen NO NO att köpa beggat, tycker folk som gör det är ansvarslösa rent ut sagt, *duckar* men det har ju faktiskt med barnets säkerhet att göra och det HAR hänt många olyckor... så nej, det kan jag inte förstå någonstans!!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Nehe, men liksom alla andra uttalar sin åsikt så gör jag det...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-03-03 11:18:10 följande:
    Kick... tycker man kan köpa beggad vagn iof, men då av någon man känner och litar på .•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v17 .•:*¨¨*:•.
    Ja, men inte blocket eller liknande... men det är MIN åsikt... och alla andra får självklart göra som DE vill, men jag förstår det inte.
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: PRECIS!!!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hoppas du inte tog illa upp Lättja?

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!