Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Hehe, själv tyckte jag tills för ett par dagar sedan att min karl luktade helt förfärligt. Iofs har han bytt allt till parfymfritt nu för min skull... kan vara det!

Klarar inte att äta något med tjock konsistens, inte heller saker som luktar. Blir mest frukt och sallad, och lagad mat enbart när jag slipper laga den själv.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Jo inne en snabbis, "laddar" för duschen, så förbannat trött...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Har hållit tillbaka vinterkräksjuka, så det där kan jag allt om! Så den där gränsen, den har inte jag....

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hehe, jag vet inte men mina kräkreflexer är som bortblåsta. Har väl säkerligen en förklaring det med... men iallafall...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jisses, då blir det 3d för er då?

För oss lutar det åt vanligt UL, Sibyllekliniken i Stockholm...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Nu duschen...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Tror det kostar under 300 där vi tänkte göra, men får se... är ju rätt länge kvar!

Ska också bänka mig....

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hej tjejer!

Haft världens härligaste dag med mannen, kom hem vid två och vi åkte ner på stan stod i bankkö Sedan gick vi på bokrean och strosade och shoppade lite och sedan har vi ätit middag på en dundermysig krog och pratat länge och väl! Guuud vad vi behövde detta!

Nu är det fortsatt mysande som gäller!

Lycka till på UL i morgon Hanna, jag tittar in efter åtta, hoppas du är tillbaka då!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Vi kollade på ett barn blir till, men köpte en annan faktiskt!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!