Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Hanna: Ha ha, ja gör det du. Och för er kanske det funkar! Jag har inte alla svaren bara för att jag varit med om det tidigare.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • lurksmulan

Believer: Hrm.. *harklar mig*... när det är dags att sätta kanylen i handen brukar de flesta ha så pass ont på andra ställen att det där inte ens känns.... Generad

• lurksmulan
    after eight skrev 2007-03-15 11:17:17 följande:
    Såg att ni diskuterade den 17 oktober som BF. Varför inte vänta till den 18:e? Så kan de dela födelsedag med mig! Jag delar gärna med mig till de små sötnosarna. Kroppen är allt en bra konstig manick!
    Ha ha, jag kommer ihåg när jag väntade Laban, varenda människa född i januari/februari krävde att jag skulle föda på deras födelsedag! Till slut lyckades jag pricka in min svågers 30-års dag.

angiee: Jag är inte ett dugg sjuksköterska. Jag kan knappt sätta på ett plåster utan att ringa vårdguiden!
  • lurksmulan

Jag skrev in hur det var för mig med Laban, då fick jag ju vänta ett tag.

Nu har jag varit och köpt Ben & Jerry´s tills imorgon. Har inte ätit det förut och hoppas att det är värt pengarna! (Givetvis hade de inte den smak av Häagen-Dazs som jag ville ha så jag tänkte vara lite wild and crazy).

• lurksmulan

Japp, dyyyyr glass! 45:- för en ½ liter.

• lurksmulan
    Lättja: Man måste inte vara glad gravid! Och speciellt inte här. Hur otacksamt det än låter.
  • lurksmulan

Hanna: Jag tycker om glass och äter det i perioder. Sen får jag mina ryck och köper dyr glass, speciellt när jag tycker synd om mig själv eller "förtjänar" det.

• lurksmulan
    Dulia: He he, ja men det är ju sant!

JUSTer: Så är jag också! Det räcker med att någon pratar om nåt så blir jag jättesugen!

Hanna: Ja det gör ju det. Och det är så man helt plötsligt sitter med 30 kg övervikt! Oskyldig
Svar på tråden Pladdertråden!