Pladdertråden!
Usch för kall mozzarella! Det är som att slicka på en död manet... *ryser* ![]()
Usch för kall mozzarella! Det är som att slicka på en död manet... *ryser* ![]()
JUSTer: Ja manet tillagar man på samma sätt som bläckfisk. Man kan vitlöksmarinera och sen fritera. ![]()
Är det samma tråd Lättja? Jag gav upp den, orkar inte med såna människor. Vill gå lös med en ak-4 när jag stöter på de.
Det här är min favorit för tillfället
www.familjeliv.se/Forum-2-13/m18490142.html
Marie: Nej vi har inte hört nåt på ett litet tag. Hennes kompis var inne och rapporterade i går eller förrgår men sen har det varit tyst dessvärre.
Här har det varit full rulle i magen hela dagen faktiskt. Från igår kväll är det som om hon övar inför Stockholm marathon eller nåt!
Så himla roligt att du är tillbaka Magda!
Har de sagt något om sparkar nedåt eller är det bara som du känner det?
Grattis på födelsedagen Hanna!
Polly lever fortfarande om i min mage! Jag kände henne det sista jag gjorde innan jag somnade igår och det första jag gjorde när jag vaknade i morse! Jättemysigt!
Usch idag är det snöblandat regn och riktigt grått här! Nu när jag tittar ut ser jag att det för tillfället bara är snö... urk.
J ska ju iväg och träna bandy som vanligt idag och jag överväger att lämna L hos mamma och ta mig en lång dusch, raka benen och ta det lite lugnt.
Laban är nämligen otroligt trotsig just nu, igår skrek han i stort sett hela dagen, så jag känner att det vore himla skönt med lite egen-tid (och inte när han sover, för då kan jag ändå inte slappna av helt).
Suck. Min egentid är ett minne blott. Mamma tog med Laban ut men efter 3 minuter hörde jag honom skrika hysteriskt ute på gården så då var det bara att hämta honom för han skulle minsann inte gå någonstans utan in till mig.
Ibland är det inte ett dugg roligt med barn.