Top Model 3!!!
Hittade bl a bilder på dem på TV3:s hemsida...
tv3.se/index.phtml&document=52745&chart=461268
Står inget om nån repris tyvärr...
Hittade bl a bilder på dem på TV3:s hemsida...
tv3.se/index.phtml&document=52745&chart=461268
Står inget om nån repris tyvärr...
Och jag jobbar till 21 ikväll...
Får be sambon spela in det så får jag titta på det imorgon bitti.
HU!!
Vågar ju knappt kika in i tråden längre av rädsla för att nån har avslöjat vinnaren i förväg! Eller gett en för tydlig ledtråd om vinnaren...
LÅT BLI!!!
----------------Ändrad Tid!!! -------------------
Top Model 3 sänds kl 21.00 ikväll istället för 20.00.
Från TV3´s hemsida:
"20:00 TV3 Reportage: Efter tsunamin
20:55 TV3 Nyheter
21:00 Top Model 3
22:00 Fear Factor USA"
Vill inte att ni ska missa det!
Själv jobbar jag till 21 som vanligt och får kolla på avsnittet imorgon bitti!
myself,
Norelle heter hon!
Hmm...
Jag har nog inte skrivit vad jag tycker om tjejerna...
Nej, jag tyckte inte heller att Cassie såg så väldigt bra ut. Det var liksom ingenting speciellt/personligt över hennes utseende. Tror inte att hon skulle ha överlevt modellvärlden även om hon hade gått vidare...
Toccara, friskt vågat, hälften vunnet?? Bra med fler "mulliga" modeller men svårt att lyckas till slutet i en sån här tävling... Gillar hennes utstrålning!
Men vilket skrik det kom från Toccara när hon blev nypt!!!
Trodde att de hade stuckit nålen(saxen?) i henne istället för kläderna!!
Amanda är min favorit sen avsnitt 1, gillar dock inte allt hon tar sig för... Som t ex de tidigare kristallanklagelserna och klantigt att glömma skorna, det enda de skulle komma ihåg att ta med!
Underbara bilder, förutom igår, de var hemska!
Yaya, har jag haft liite som favorit till och från... Ibland wow, ibland tummen ner! Pendlar upp o ner...
Nicole, hon säger mig ingenting... Glömmer ständigt bort henne. Fast det var en läcker bild hon fick till med energidrycken på studsmattan!
Eva har jag svårt för, både personlighet och utseende, även om hon får till fina bilder ibland.
Ann, i början så avskydde jag henne, nu vet jag inte riktigt vad jag tycker. Blev lite imponerad av henne igår, på "go see". Hoppas hon kan lära sig att få till ansiktet och kroppen på fotona också...
Norelle, vet inte vad jag ska tycka... Hon har inte så många ansiktsuttryck, kan inte gå i högklackat, lite väl tanig m.m.
Och så påminner hon om de förra två årens vinnare, Adrienne(?) och Yoanna. Men det är väl sånt utseende som går hem..?
De tidigare säsongerna hejade jag på Yoanna, Adrienne och en till tjej som jag redan har glömt namnet på!
------------------OBS!!!!-------------------
Enligt TV3´s tablå så ska de de kommande två (antagligen tre) veckorna visa TVÅ avsnitt av Top Model 3 på onsdagarna!
Nästa onsdag: 20.00 Avsnitt 8/13, 21.00 Avsnitt 9/13.
Onsdagen efter: 20.00 Avsnitt 10/13, 21.00 Avsnitt 11/13.
Stänga av dem tv:n efter ena avsnittet - ooops!
Fast nu har de (äntligen) börjat gå i repris på helgerna, lördag em.
Ja, Janice klarar visst inte av att se mulliga modeller. Tur att Toccara har den där lilla knubbiga domaren med lilla hunden på sin sida, förutom Tyra.
Såg att Tyras mamma skulle dyka upp i nästa avsnitt.
pucken,
Ja, repris på lördag kl 16.05.
He he... Jag har fått min sambo att börja titta på serien med mig! Efter 2,5 avsnitt så är han också fast!
Fast jag kommer nog inte titta på den svenska versionen.
Är inte så förtjust i svenska versioner av am/eng/aus dokusåpor. Tycker att de oftast är ointressanta och ibland rent pinsamma!
Men det är ju bara min åsikt!
Härligt med två st avsnitt på onsdag!!
Men jag jobbar alltid onsdagkvällar till 21
så jag får se avsnitten på torsdagen istället.
Ja, vet inte varför. Kanske ska de använda den programtiden på onsdagar till nåt annat "viktigare" eller en ny dokusåpa??
Klipper in från mitt inlägg i morse:
------------------OBS!!!!---------- ---------
Enligt TV3´s tablå så ska de de kommande två (antagligen tre
) veckorna visa TVÅ avsnitt av Top Model 3 på onsdagarna!
Nästa onsdag: 20.00 Avsnitt 8/13, 21.00 Avsnitt 9/13.
Onsdagen efter: 20.00 Avsnitt 10/13, 21.00 Avsnitt 11/13.
Stänga av dem tv:n efter ena avsnittet - ooops!
Fast nu har de (äntligen) börjat gå i repris på helgerna, lördag em.
Puh! Tur att jag inte tittade då!
Trist för er dock...