Inlägg från: silvia |Visa alla inlägg
  • silvia

Top Model 3!!!

Ahhh... Yaya har ju ingen respekt för ev arbetsgivare!! Det är ju en dödssynd att komma försent inom modevärlden! Och att hon är så arrogant... Tog för givet att hon skulle ha vunnit tävlingen om hon inte hade kommit försent, skulle inte tro det!!! Denna överlägsna attityd och knappt vill lyssna på de andra som råder henne!! Hon skulle få ett dåligt rykte direkt i modebranschen!
    Nej nej nej, tillbaka till dansen gumman!

Eva, som sagt tidigare, jag ser ingen skönhet i henne... Och nu börjar divan också försvinna... På gott & ont! Hennes bilder var bättre tidigare men nu är hon inte riktigt lika otrevlig som person. Tror ändå att hon vinner, pga av nedanstående anledning...

Amanda, är och förblir min favorit sen avsnitt 1. Dock tror jag att hon bara kommer 2:a, pga hennes ögonsjukdom... Men hon är så proffsig (förutom när hon glömde skorna) och tar extremt bra bilder (oftast) så jag hoppas att hon hittar tbx till sin personlighet igen. Jag tror att om hon verkligen vill lyckas, så klarar hon det utan titeln "Top Model 2004".

Ann, det var bra att hon åkte nu. De har gett henne så många chanser utan resultat! Trodde dock att det skulle stå mellan Yaya & Ann igår, int Eva & Ann.
    Förstår inte riktigt varför Ann ville bli modell? Hon har inget som helst intresse för mode och "skönhet", kan inget om det och verkar inte bry sig.
    *förvirrad*

Det verkar vara ett fenomen där, en del "tappar" en del av /hela sin personlighet efter ett tag, Toccara, nån blond tjej, Amanda, Eva, Ann m fl...
    Eller andras rätta (och otrevliga) personlighet blir svårare att dölja, Yaya t ex...

Ja, fotograferingen/gatubilderna var häftiga!! Men jag tycker att Amanda tyvärr inte fick lika extrem sminkning som de andra, hon såg mest konstig ut. Anns sminkning var ju bra, även om hon inte var det.
    Oj, Amanda var för gammal för japanerna! Då är jag själv snart redo för ättestupan? Men vad de njöt när de fick höra att Eva var bara 19! *s*

• silvia

Okej, här är vad jag tror och hoppas:

Hoppas:
    1. Amanda
    2. Eva
    3. Yaya

Tror:
    1. Eva
    2. Amanda
    3. Yaya

Ni andra, vad hoppas/tror ni??

• silvia

Vågar nog inte gå in i den här tråden mer... Inte förrän jag har sett det sista avsnittet.
  • silvia

Ses på onsdag kväll efter 22.00.

*borta *

• silvia

Nya säsongen, Top Model 4 ska börja visas i USA den 2 mars.

Undrar hur länge det dröjer innan den visas på tv3?
    Förhoppningsvis direkt efter att den svenska version har tagit slut.
    Vi ligger inte så långt efter USA, sista avsnnittet i Top Model 3 visades där den 15/12 04 och här den 9/2 05.

För nyfikna som vill se bilder på de nya deltagarna, kika in på den här länken... upn.com/shows/top_model4/models/index.shtml

• silvia

Enligt TV3´s hemsida så ska reprisen vara på lördag kl 17:05 men var det inte då de skulle visa den missade reprisen av sista avsnittet av Top Model 3???

• silvia

Sorry!!! :-O :-O
    Nu såg jag i inlägget längre upp att TM#reprisen hade en helt annan tid!

Svar på tråden Top Model 3!!!