Top Model 3!!!
------Kom ihåg!-------
Repris av onsdagens avsnitt idag lördag kl 16.05!!!
För de av er som missade det...
------Kom ihåg!-------
Repris av onsdagens avsnitt idag lördag kl 16.05!!!
För de av er som missade det...
ming,
Amanda berättade i första eller andra avsnittet om sin ögonsjukdom. Hon ser inget rakt fram, men hon ser åt sidorna... (svårt att förklara, sitter här och försöker visa med armar och händer *skratt*)
Hennes synfält minskar alltså, om hon t ex står mitt framför tio personer som står på linje bredvid varandra så ser hon inte dem i mitten men hon ser dem längst ut till vänster och höger.
Hoppas att du förstår min lilla förklaring.
Tini, (söt pres.bild!
)
Yes! Dubbelavsnitt!!
Ska spela in det eftersom jag som vanligt jobbar kväll och istället sitta och titta på det imorgon bitti (ledig dag)!
Ska bara komma ihåg att låta bli att gå in i den här tråden innan jag har tittat på avsnitten!
Jag tänker hålla mig....
Vill absolut INTE veta!!!!
Nästsista avsnittet nu på onsdag! *s* Har redan blivit bortskämd med 2 avsnitt på raken...
Gäller att inte missa att ställa in videon på det sista och 13:de avsnittet den 9/2... Oh, vad sur jag skulle bli på mig själv då!!
Har börjat tycka bättre om Ann på slutet och tycka mindre om Yaya...
Hoppas Ann slopar den där halvöppenmun-minen som hon envisas med och får nån bra bild till iaf!
Yaya, henne som person tycker jag mindre och mindre om! Defensiv, överlägsen, envis, "tyck-synd-om", respektlös m.m. Usch!!
Eva, ser inte nån skönhet eller nåt vackert hos henne.... *går emot strömmen lite* Tar bra bilder, det gör hon men men...
Tyckte att det var dags att Norelle åkte ut, lite för omogen fortfarande... Hon får träna på att gå, visa lite ödmjukhet och respekt, gärna öva på lite fler miner i ansiktet, sen kanske hon kan komma tillbaka som modell??
Amanda, fortfarande min favorit, sen första början. *går emot strömmen, mycket
) Dock som jag tidigare sagt, inte allt hon tar sig till/säger, men hon har de snyggaste bilderna, ser bra ut även annars, utan spackel. Dock inte gåendes i kimonon i början, så hon gick/struttade/småhoppade fram??? Men läckert på slutet inför juryn när hon drog fram solfjädern!
Ser fram emot onsdagens avsnitt!!
Är ledig från jobbet så då får jag se avsnittet "live" för en gångs skull!
---Snälla ni andra som kollar upp vem som vann, var försiktiga så att ni inte skriver ut några ledtrådar!!!
Pleeease....
Fler än jag som har börjat trötta på att de är i Japan i 4 (5?) avsnitt??
Nog för att de vill ha lite omväxling från New York men 4 avsnitt i Japan är lite att ta i...
På onsdag visas del 12 av 13...
På 3:ans hemsida står det:
tv3.se/index.phtml&document=56970
"Top Model Sverige
Skandinaviens nya toppmodell ska utses. Ett antal unga svenska tjejer genomgår stenhårda utmaningar i modehuvudstaden New York, i kampen om titeln. Tjejerna kommer att testas genom våghalsiga fotograferingar, modevisningar med dåliga förutsättningar och utifrån sin stilmedvetenhet, läraktighet och attityd. En och en slås de ut och de som blir sist kvar får möta motstånd från Norge och Danmark.
Programledare: Mini Andén
Premiär i vår"
Själv kommer jag inte kolla på den svenska versionen.
Näst sista avsnittet idag, visas kl 21.00 istället för 20.00 pga FameFactory premiär.
Amanda!
...och sen kanske kanske Ann....
Helst inte Yaya och absolut inte Eva!
Det är vad jag tycker...
Ska bli fruktansvärt spännande och se vem som åker ikväll!!!