• jannajamtland

Breda fötter

Just nu e jag så irriterad på de som gör skor, eller så är det bara jag som har onormala fötter, har storlek 41-42 å har breda fötter, enda som brukar funka e gympaskor å kängor, men nu ska jag ut på articcatbanketten eller vad den nu kallaas å vill ha fina skor, men inte hittat ett par som e lite bredare, alla är smala....

Vet, det är inte ett värdsligt problem, men jädrigt irriterande, även en brdfot som mig vill kunna ha skor som är fina på mig då jag går ut

• Svar på tråden Breda fötter
  • Isabellesmamma

Jag har samma problem fast tvärtom..De är inte lätt att passa in nuförtiden

• Rigmor Mortis

Jag har också fötter som årblad. Det enda som funkar är gympaskor, allt annat trampas ut på en timme

• jannajamtland

Får väll måla fötterna svarta å pudra på glitter, bita ihop å gå barfota

Näe, men e riktigt less på inte hitta ngra, tänk om man kunde banta fötterna, då jag ska banta mig själv

• mn73

Jag har också breda fötter och förstår ditt problem. För ett tag sedan var skomodet bredare, men nu verkar det vara smala som gäller.

En tröst är väl att vi med våra breda fötter åtminstone står stadigt på jorden

• Tjimtjom

Har samma problem. Mitt tips är att kolla på Coop Forum. Jag har varit på var enda jäkla skoaffär i hela centrala o södra stockholm o hittat nada. Sen var vi på Coop en dag o bara för nöjes skull provade jag ett par skor som faktiskt passade :-O Kan vara värt att kolla lite. Skopunkten kan ha nåt som passar..eller Ecco om man har dom pengarna

• jannajamtland

Har faktiskt funderat på coop, men där jag bor ligger det lite avigt, måste byta buss å hålla på, men ska be sambon skjutsa dit mig ngn dag, vill ju vara fin om fötterna när jag ska ut.

Måste tyvärr vara lite billigare skor, men den dag jag har redigt med pengar ska jag ut å kolla på tex ecco å köpa mig några som räcker länge.

• Tjimtjom

jannajamtland: Hoppas du hittar några. Blir jag rik nån gång så jag tillverka fin-skor efter mina fötter, skulle vilja ha ett par sandaletter med lagom hög klack på, kanske 7 cm. Hittar du några stängda i skinn som sitter lite tight kan man gå till en skomakare som kan töja ut dom lite åt dig.

• jannajamtland

DEt hoppas jag med, varför finns det breda finskor åt karlar för, men inte åt tjejer?
    Vill ha en liten klack då jag e 175+, gärna lite högre, iaf ovanför fotknölen.

För typ, 10 år sen hade jag lätt att hitta skor, men de var kke bredare då, för mina fötter har då inte breddat sig

• 5 barnsmamman

jag har samma proplem fast jag jagar storlek 43-44 och hittade det på skopunkten i uppsala samt stadium kanon snygga skor samt biliga

Svar på tråden Breda fötter