• jannajamtland

Breda fötter

Just nu e jag så irriterad på de som gör skor, eller så är det bara jag som har onormala fötter, har storlek 41-42 å har breda fötter, enda som brukar funka e gympaskor å kängor, men nu ska jag ut på articcatbanketten eller vad den nu kallaas å vill ha fina skor, men inte hittat ett par som e lite bredare, alla är smala....

Vet, det är inte ett värdsligt problem, men jädrigt irriterande, även en brdfot som mig vill kunna ha skor som är fina på mig då jag går ut

• Svar på tråden Breda fötter
  • Norrbotten

Här är en till har stolek 37 på längden och 38 på breden så ja inga skor nästan passar får alltid hålfoten på fel ställe och ja det är ju lagom kul (och skönt)

*** Stolt mamma till Alva ***
  • Skogshallon

Har också breda fötter och får som vanligt halka omkring i ett par joggingskor i vinterhalkan!

• jannajamtland

Finns ingen skopunkten här
    Men jag ska banne mig hitta skor, ska in på coop på nyårsdagen å spana å finns det inte där så blir det väll in på stan igen å bli less på att inget finns

• Skogshallon

Tycker inte att Skopunkten här har några breda skor, tyvärr.
    Däremot får man väl kika in på Coop då. Tycker oftast att om man väl hittar breda skor så är de så otrligt fula, vill ju inte se ut hur som helst på fötterna... Då går jag hellre i mina gympaskor...

• Alyssa

Jag har samma problem, hittar inge snygga skor längre

Men ni vet vad de säger; VACKRA BLOMMOR HAR STORA BLAD

• ASHE

Jag har också breda fötter... Synd bara att jag har 39-40, annars hade du kanske kunnat hitta ett par hemma hos mig och lånat.
    Vi bor ju relativt nära varandra.

• Småbarnsliv

Jag känner igen mig, får gå på killarnas avdelning

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Mamma till två underbara barn.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Tjimtjom

Fast egentligen, i Brudens far så hade tjejen gympadojor med sidenband när hon gifte sig så varför skulle inte du kunna ha det på bankett?

• jannajamtland

Tjimtjom; *s* ska kke fundera på det, har faktiskt funderat på hitta ngra läckra gympadojor istället om det helt går åt pipan med finskor, men det märker jag på nyårsdagen, då ska jag ju in å spana på coop

Svar på tråden Breda fötter