• nica83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Puh Jag hittade den nya tråden!

Hur är det med alla??

• nica83

pucken
    Ingen fara. Bara att söka ju, men blev chockad när den andra var stängd

• nica83

Idag går jag in i vecka 9 Känns helt galet. Och många av vänner och släkt vet om graviditeten (inte så lätt att hålla hemligt över nyår ).

Känner mig fortfarande inte gravid dock! Förutom att jag är helt slut, men det kan bero på att jag har jobbat i princip hela tiden sen "jullovet" började... Igår var det nästan 11 timmar på jobbet!

• nica83

mel
    Vad roligt att det gick bra! Och att hon uppfattar ljuden så bra

Jag undrar hur länge jag måste vänta tills jag får se bebben, har ju insrivning den 15e jan. Men sen är det några veckor till tills UL, eler hur?

• nica83

letw
    Verkar vara lite olika vad jag har läst, men runt v. 18. Fast det känns ju sååå långt bort

• nica83

blue
    Har ingen aning om det där funkar. Fast man är ju så nyfiken på könet att man testar vad som helst nästan

Jag har fått för mig att vår är en flicka, varför vet jag inte riktigt! Ska man se till den här tråden så borde jag dock få en kille, med tanke på att alla andra får tjejer

• nica83

Nu har jag testat ringen och den pendlar mot och från magen. Så det tyder på en pojke... Hmm... Man vill ju kunna titta i ett facit!

• nica83

Angående namn så är Cornelia klart favoriten bland tjejnamnen hos oss! Dock väntar min kusin sin tredje tjej och jag är väldigt nervös att de ska "sno" namnet

• nica83

Vi har svårt att hitta något tjejnamn som vi gillar så mkt som Cornelia, så om inte kusinen tar det så kommer det nog bli så (om det är en tjej). Killnamn har vi dock svårt med, inte hittat något som vi fastnat för!

Malla
    Jo, du har ju turen att få välja två namn, men sen så måste de ju passa ihop också

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)