Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Malla
Precis, det är svårt det där. Särskilt när det är tvillingar, de kommer hela tiden höra sina namn ihop! Fast ett kort och ett långt tycker jag funkar....
Malla
Precis, det är svårt det där. Särskilt när det är tvillingar, de kommer hela tiden höra sina namn ihop! Fast ett kort och ett långt tycker jag funkar....
Min sambo har inget andranamn. Hans föräldrar tyckte det var onödigt och så. Så vi har iaf inte något tvång på att ha med något släktnamn, vilket känns skönt! Sen får vi se hur vi gör...
Mel
Ella är jättefint!
Hallå? Någon här?
Har precis haft en blödning. Inte jättemkt, trosskyddet klarade av det. Kommer fortfarande lite. Mest brunrött nu. Det som var i trosskyddet vet jag inte hur det såg ut, var på jobbet och det var strömavbrott så jag tänkte inte på att "undersöka"...
dobbis
På vårdguiden sa de att det kunde vara vanligt fram till v 12 och att jag inte behöver oroa mig så länge det inte är jättemkt eller jag har väldigt ont. Men vad är jättemkt? Allt känns ju som mkt just nu BM öppnar på måndag...
God morgon!
Jag hade svårt att sova inatt , men det har inte kommit mer blod iaf. Vilket känns skönt...
Hmm... ringde till gynakuten för att höra om blödningen. Hon som jag pratade med sa typ ingenting. I princip bara att det var vanligt och att om jag inte hade jätteont eller feber eller om blödningen var mindre än en vanlig mens så skulle jag inte uppsöka vård.
malla
Jag fick en blödning igår. Verkade vara mest brun, men tittade inte så noga. Det var strömavbrott och jag var på jobbets toa med en ficklampa. Har inte kommit mer idag dock. Nu förstår jag verkligen att du har varit väldigt orolig Blödningen kom som från ingenstans...
malla
Jo... försöker att inte oroa mig. Men jag tyckte inte att hon på gyn-akuten var så lugnande. Fast hon kanske tyckte att mitt problem inte var någonting och väldigt vanligt.
Jag ska nog inte bära så mkt på jobbet idag. Kom just på att jag bar rätt tungt och mkt innan blödningen igår, visst kan sådant påverka??
malla
Hoppas de kan ta reda på vad det är snart!
Nej, inget VUL inbokat. Har inskrivning den 15e jan, hoppas att de kanske kan kolla upp då? Jag vet ju dessutom inte exakt hur långt gången jag är...
Var ju på VUL i vecka 6+1 ungefär, men då såg de bara gulekroppen men inget hjärtflimmer. Men läkaren sa att allt verkade normalt...