• CaMi

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

pucken: jaaaa... Den är tjock och ullig! Vet faktiskt inte riktigt vad det är för tryck. björnar kanske. Jag har inte tittat så noga på den eftersom den var så dyr. Jag blev nog sugen av att bara känna på den, hur sugen blir man då inte om man ser att det är världens mysigaste tryck också!

• CaMi

Tror hur som helst att jag  måste köpa den där filten nästa gång jag är in till Piteå eller Luleå (SJÄLVKLART har vi inget Barnens Hus i lilla Älvsbyn... ). Den är SÅ mysig...

• CaMi

Det är faktiskt lite trist att bo här där jag bor. Vi har en barnklädesaffär, och då kostar det därefter också! En klädaffär för "yngre" tjejer som är lite halvlik vero moda i märken och priser. Inte ett köpcentra så långt ögat når! Ingen prylaffär heller. Vi har två färgaffärer som har lite annat oxå (typ som jowa) och lite tallrikar och sånt. Inte mycket att hurra för om man blir shoppingsugen! Men det är ju å andra sidan bara 5.5mil till Piteå och 7 mil till Luleå.

• CaMi

Taco: Attans då. Har faktiskt aldrig börjat se Greys.... Och alla som säger att det är så bra...

• CaMi

Men Gunvald får ett annat djup i Beckfilmerna jag ser nu tycker jag! Man förstår lite mer honom som person. Är också Beck fantast med andra ord!

• CaMi

som i att hunden har fått en kull valpar? Eller leken kull? Är helt borta...

• CaMi

okej... och hur började ni prata om leken kull bara sådär på kvällen?

• CaMi

Minkompis har fått en pojke idag! Nästan 4200g och 52cm lång! Och jag hade gissat rätt på allt. Både kön, vikt och längd!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)