• CaMi

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

På tal om film (hoppar alltid in med "på tal om" tror jag ), är det nån som har sett någon bra sista tiden? Har nån sett "Djävulen bär Prada" t.ex?

• CaMi

Jag har en kompis som sålde sin Emmaljunga -05 för kanske ett halvår sedan för 4000 eller 4500:-!

• CaMi

pucken: Det är en snygg vagn, prova ta minst 4000 för den i varje fall. Är det Agge på bilden? Han är ju skitasöt!

• CaMi

Alltså, jag har tupperware på hjärnan just nu. Undrar om nån av er vet vad deras jättestor förvaringsburk heter. Den finns inte nu, jag vet inte riktgt när den fanns i katalogen eller om den bara har varit en specialprodukt. Den är i varje fall på minst 4 liter, men jag tror den är ännu större. Söker för första gången i mitt liv på tradera men den verkar då inte finnas där...

• CaMi

Hur i hela friden kan man oroa sig över håret när man ska in och föda barn??? Nog för att jag rakade mig under graviditeten (så gott det gick ) men inte tänkte jag över hur jag såg ut där nere under förlossnignen!

Jag var oxå tvungen att kissa. Skulle få göra det i ett böcken, men det gick inte alls. Folk stod ju och tittade på! Så de var tvungna att sätta kateter! Men det var nog lika bra eftersom jag åkte in på operation direkt efter han hade kommit ut...

• CaMi

pucken: Jag tyckte det gick rätt bra med katetern ändå. Trodde det skulle göra ont när de drog ur den, men man var väl så öm och bedövad där nere att man inte kände nån smärta från det!

• CaMi

pucken: Vad är hemsidans adress då?

Fru: Alvar knorrar och så halvgråter också i sömnen ibland. Märkligt det där, fast inte så konstigt kanske. Jag tror bara jag har svårt att fatta att han faktiskt är en liten riktig människa, med mardrömmar och allt.

• CaMi

Fru: Har varit tvärtom här. Alvar ahr vägrat somna hos mig om han inte har fått ligga vid bröstet. Det har bara fungerat med Tias annars! Men nu är det som att det inte spelar nån roll. Det tog väl 6 månader för honom att återhämta sig från den första tiden på bb när personalen där vägrade ge honom tillägg trots att jag inte hade mjölk. (" försök få igång amningen" Bah! Den kom inte igång förrän jag hade fått vara hemma ett par dagar!) Tror faktiskt att det är därför han har varit SÅ tuttfixerad. Men nu vet han ju att han ALLTID får mat så kanske är det därför det är bättre nu.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)