Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
taco: Jaha, han tror att du spydde för att få sympati kanske! Killar är bra korkade ibland!
taco: Jaha, han tror att du spydde för att få sympati kanske! Killar är bra korkade ibland!
taco: Den känslan fick ajg aldrig med Tias. Men ibland tror jag itne han fattade hur illa jag mådde. Han väntade sig typ att jag skulle vara glad när han lagade mat åt mig, men jag kände ju bara hur det stank matos i hela huset...
fru: Hur går det med Wilma och Texas. Jagar hon honom i gåstolen än?
Börjar bli trött men sambon sotar ur pelletspannan. Jag vill inte sova själv.
taco: Jag har motsatt problem. Får nästan inte isäng min sambo. Han åker med bussen klockan sex på morgonen och tycker att då vi lägger oss 23-23.30 så lägger vi oss tidigt! Jag sover så dåligt på nätterna. Även om Alvar har börjat sova bättre så kan inte jag sova ordentligt och slappna av. Jag snurrar och snurrar och svettas och snurrar... Och så är det SÅ svårt att somna ensam eftersom jag vet att Tias ska komma och då är jag rädd att han väcker mig så då är det lika bra att inte hinna somna överhuvudtaget.
Fru: Hon är söt W! Har ni tränat sitta med henne mycket eller är hon bara så där stadig?
Fru: Det gör nog mycket faktiskt. Alvar började ju äta smakisar 1 feb och sedan dess tycker jag han är stadigare på att sitta på golvet med. Men han är ju alltid ute efter nn leksak när han sitter och kastar sig åt höger och vänster så det är omöjligt att få honom att sitta mer än ett par sekunder åt gången även om jag tror att han klarar av att hålla balansen om han vill.
Fru: Nej ingen amningskudde. Jag siter bakom honom istället så får jag vara snabb att fånga honom när han rasar åt sidorna! Men det kan ju vara därför han får sitträna så lite. Jag har träna lite idag med honom, men inte speciellt mycket mer. Men jag tror nog det kommer. Kryper Wilma nåt än?
letw: Måste ju fråga om ni brukar spendera tid i fjällen så här års? Tycker de allra flesta brukar bo där i nån stuga, husvagn eller så (fast kanske största delen på sina skotrar! )
pucken: Men GUD vilken söt kille ni har! Jag tror inte att det var bara kepsen som gör det även om nu den oxå är snygg!