Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
har man inga kompisar så får man helt enkelt stilla sina behov här inne =)
har man inga kompisar så får man helt enkelt stilla sina behov här inne =)
men jag har inga kompisar! JAG måste stilla min behov, det är det jag har er till =)
yuck, jag blir också klar i juni nästa år. är så less på skolan. mest på paul, men ändå.
januari
jag läser till utredningssociolog. jag kan ta ut min examen runt jul, men jag vill stoppa in lite statistikkurser i examen så jag ska läsa en extra termin.
jag fick världens chock när jag kollade in i akvariet. 10 ägg har sköldpaddan lagt! 10!!! när fan gjorde den det? låg inte ett enda ägg när jag kollade i morse liksom. hur kan jag ha missat nåt sånt?
nica
som tur är har tösen inget herrsällskap, så det är bara obefruktade ägg. men fatta va paff jag blev! första gången hon la ett ägg trodde jag att jag såg i syne, för i djuraffären sa de att hon var en han =)
så nu var man badad också, skönt. ska snart sova också, blir en hård dag imorgon =(
agges översta framtänder har börjat titta fram =)
jag ska ut på promenad MED vagnen *suck* måste skärpa till mig med motionen. inte så lätt när man känner sig helt slutkörd.
jag måste verkligen få tummen ur och tvinga micke att avbeställa goboken. jag blir galen på böckerna agge får därifrån! idag fick han två böcker, och på varje bok sitter en knapp. trycker man på knappen säger den "hej" resp "hej då". det var kul i typ 2 min, och nu driver agge mig tillvansinne med att trycka på knapparna.