Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
vi bytte aldrig nummer =( tänkte liksom inte på det *suck* så himla trist. hon kunde ju sagt till innan hon avslutade/bytte namn, så vi kunde hålla kontakten.
vi bytte aldrig nummer =( tänkte liksom inte på det *suck* så himla trist. hon kunde ju sagt till innan hon avslutade/bytte namn, så vi kunde hålla kontakten.
taco
jag gjorde nog det =( jag kanske är jätteläskig?
tycker förresten att du ska följa med till läkaren, om johanna tillåter det.
malla
ja, du måste vara det skummaste jag mött! *JÄTTESKÄMT* tänkte inte på att du bor så nära =) förresten, snart har du väl ul va?
mäh så kan de inte göra! jag är ju betydligt underligare i så fall. visserligen har ju jag inga polare heller. klart vi ska ses igen ju! =)
19 är ju snart. vad är det, typ 2 veckor dit? det går jättefort!
jag är så himla envis med att jag inte känner nån, så jag reagerar inte om nån hälsar på mig ens. är helt inne i min egen lilla värld.
inte ska du vara nervös! finns inget att oroa sig för ska du se =)
letw
skönt att höra att det gick bra med farsgubben också =) när jag berättade för mina föräldrar så gjorde jag det via telefon. vi ses så sällan. först sa jag det till mamma, och hon blev glad. sen hon till min pappa att jag ville prata med honom, och det första han sa var "och det är nu du är gravid?". eeeh hur fan visste du det? du kom precis hem gubbe!
åh jag är löjligt sugen på icas nachochips och cheddardip!
mel
du är helt klart sugen på din man! ragga lite på honom så får du precis det du vill ha =)
där ser du. spring iväg och tillfredställ dina begär =)
taco
vi kan byta, så får du en gnällig kille istället =(
letw
kolla andra forumet, skrev ett litet inlägg.