• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

mmm tacka aldrig ja till goboken! jobbiga typer det där.

• pucken

haha smart att gnälla över att man motionerar för lite, och 10 min senare käkar kakor till frukost =)

• pucken

taco
    mm och man måste göra det via telefon. det är därför jag aldrig kommer till skott.

• pucken

till mig ringde de säkert en månad och tjatade. sa nej varenda gång men kärringen fattade inte, så till slut gav jag med mig. ångrar det varje gång böckerna dimper ner i lådan och påminner mig att jag inte avbeställt.

• pucken

mel
    det är säkert ingen fara. jag lyckades också gå ner några kilon framåt slutet av graviditeten, men jag gick upp dem igen. det gör säkert du med =)

• pucken

taco
    jag vet, men jag har jättevårt att säga nej. egentligen är jag imponerad av att jag lyckades säga nej i en hel månad =)

• pucken

jag har massor att göra fram till måndag, men jag har ingen lust att göra det.

• pucken

nica
    men om du redan är på g kan ju du göra mina läxor =)

• pucken

taco
    men vår lärare har verkligen fått nån jävla knäpp! vi ska 1) utforma en enkät 2) läsa en massa vetenskapliga artiklar 3) läsa kursboken 4) börja skriva på inledningen och 5) börja beskriva våra variabler. och allt det till nästa vecka liksom, och alla grejer hänger ihop med texterna vi ska läsa men det finns inte tid att läsa allt =(

• pucken

om man vill undvika uvi ska man dricka tranbärsjuice! tipsade min bm om.

taco
    jo ibland undrar man ju. det värsta är ändå våra obligatoriska 4-timmarslektioner som är helt värdelösa! skulle vara bättre om man fick vara hemma och plugga på egen hand.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)