• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

pucken...finns det? Å hur är den där barnaffären? Det finns (fanns?) ju en finfin inredningsbutik uppe vid Åbyplan, har du varit där?

Tvillingtjejjer **vecka 23**
  • pucken

malla
    ja, förlåt det var den inredninsbutiken jag menade. tänkte fel barnbutiken är väl så där, har aldrig köpt nåt där. men de har en fin bondgård i trä som vi funderar på att köpa i present till agge.

• MallaMojs

fru I...jaaa, de var superfina Skulle dock vilja ha en filt till, men i annan färgkombination...är det något som kommer?

Vart kan man annars köpa sånna filtar, inte fleece som det är överallt?

puck...aha, det var den du menade

• pucken

fru
    det är en rostfärgad skinnsoffa med klösmärken. intresserad? micke ska lägga upp den på blocket tack och lov. behöver jag bara stå ut med att inte kunna röra mig i mitt eget hem. micke har ju tur, han har massor av föreläsningar så han slipper vara hemma med en son som blir sur för att det är trångt.

• pucken

malla
    jag tyckte att lindex hade filtar idag när vi var där.

• MallaMojs

pucken...ja, man kanske inte ska fråga när man knappt har tittat runt... Jag vet i f*n hur jag ska orka gå på långa shoppingrundor liksom

• pucken

malla
    du kan anlita fru som personal shopper

• Fru Indosaurie

puck
    nää tack *ryser*
    men jag vill gärna se en bild

Malla
    Nää tyvärr Det kommer en filt/kollektion och det kommer ju ingen ny förrän i augusti.

Lindex har som sagt fina filtar & po.p!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)