• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

vad var det för tråd?
    Vet du allt?
    *nyfiken*

jag fick inga klipp på det som ska komma nu på lördag vilket bajs.
    Bara aprilnyheter.

• pucken

nä, jag klickade fel och upptäckte inte att det var fel tråd förrän jag scrollade neråt. så såg jag att det stod nåt om nåt som stod i en föräldratidning =) det var en ren lyckoträff! men min kusin har jag ju stenkoll på och mickes bror med co som också finns här på fl. jag kanske ska bli detektiv?

• Fru Indosaurie

mm, den me&i tråden som jag hänger i kanske Där länkades det. Men jag läste bara ett inlägg där så jag vet inte vad det stod. ska kika igen.

FAN varför fick jag inget klipp?! jag är sjukt nyfiken ju!

• pucken

ja var säkert den. jag skulle klicka på en tråd om nåt, minns inte vad, var väl nån amningstråd typ. jag läste liksom me and i, och rosa. där var jag körd

• Fru Indosaurie

äh, orkar inte leta

Mm jag är också körd. Ville SÅ gärna ha ett klipp Sen ska jag försöka sälja också utan..
    Bah!
    Men men, den kommer väl på hemsidan kanske redan imorgon? Marsnyheterna kom ut dagen innan iaf.

• pucken

men det är inte april på en vecka ju! kommer nyheterna ut så snabbt? jag är dönyfiken på plagget agge skulle passa i =)

• Fru Indosaurie

Alltså, det kommer nyheter på lördag OCH den 1/4.
    det är den 1/4 som plagget jag pratar om kommer.
    Fast jag är ju inte helt säker på att ni gillar det. Men ni gillade flygplanströjan väl?

• pucken

flygplanströjan är jättefin! skulle vara kul om micke och agge hade var sin, men micke tråk vill ju inte det.

fattar inte varför de har nyheter både på lördag och 1 april, vägra ta allt på lördag

• Fru Indosaurie

haha, för att hålla folk på halster!

vill han inte? Vad fasen då!
    Synd att inte den randiga till pappa fanns i rosa, då kunde F & W haft varsin 
    Men det kommer ju nya lite enklare saker till den 1:a Dock inget för mina familjemedlemmar..

• pucken

äh fred är så liten så han kan ha största barnstorleken

jag har inrett en liten myshörna i hallen micke är så grinig så jag pallar inte med hans tjuriga uppsyn. sitter här istället.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)