• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

jisses. det är ju förtusan snart dags för nästa tråd. tyckte det var nyss puck startade denna

• MallaMojs

Tjolahopp...nu är vagnen beställd, trooor jag iaf, och den kommer i april/maj Spännande!!

Tvillingtjejjer **vecka 23**
  • pucken

*muttrar* ja micke tycker att han diskar hur mycket som helst. bara det att tårtfat mm står kvar sen hans födelsedag (8 mars), fast han har diskat en miljard gånger. mina spritsar sa han att han diskat, och dem hittade jag under ett lager matrester i vasken. jättetreligt.

skitrusta hade inte garnet =( och soffjäveln står i hallen fast jag inte vill ha nåt med den att göra. åt helvete med svärmödrar *fortsätter muttra*

• MallaMojs

Mel...en babytravel tvillingvagn, svart med två röda liggdelar BabyProffsens egna vagn... Ojoj, spännande!

pucken...skrev du inte det där med disken förrut ? eller har jag drömt... Jag diskar härhemma varje dag - skulle aldrig stå ut med smutsig disk, än mindre matrester i diskhon...men så är jag ju ett diskfreak också fast jag gnäller på M ibland också...

tack igen förresten för klädleverensen...

• pucken

malla
    jo, jag skrev det. men det verkade som om nån inte hängde med i svängarna?
    har du provat dina kläder då?

bt-vagnen är skitsnygg! malla såg min fina blåa idag

• Melisabeth

Var jag som inte hängde med.. såklart =) Tidigare alltså, nu är jag helmed =)

Jag tror jag har sett vagnen =)

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

pucken...jag har fortfarande inte duschat så jag har inte provat, men M tyckte allt såg lovande ut

Mmm, fiiin vagn Det fanns inte så mycket olika färger dock, svart, röd och oliv...

• pucken

*torkar svetten ur pannan* micke och jag får tillbaka pengar båda två, på skatten. var rädd att han skulle behöva betala eftersom han inte betalt mycket skatt som pappaledig.

malla
    jag var iaf urläcker i mina kläder

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)