• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Kickan 84
    Mrs You: Tror ingenting längre, men jag hoppas såklart. Det har iallafall gett mig ägglossning.
    BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • letw83

kickan
    då tror jag absolut på spådomar

oj, ja då misstog jag mig, alltså är det bara puck det gått fort för.

precis, det är väl 12:e försöket nu? dom där siffrorna låter bra

• Mrs  You
    Kickan84: Ooj hade du inte det.. jag vet i princip inget om Pergo... vad är det?
    Va skönt för er om det börjar ljusna kanske....
  • Kickan 84

Letw: Hahahah, ja som sagt så tror jag inte det... kommer inte testa denna bim heller, min mormor begravs den dagen så det kommer vara fullt upp med annat!

Haha, för oss är det strax tolfte månaden men bara 7:e försöket, p g a PCOS:en. Men tack vare pergo har vi nog ett försök kvar på oss innan det är tolv månader!

• Kickan 84
    Mrs You skrev 2007-01-14 02:36:52 följande:
    Kickan84: Ooj hade du inte det.. jag vet i princip inget om Pergo... vad är det?Va skönt för er om det börjar ljusna kanske....
    Pergotime är ägglossningsstimulerande. Jag har en diagnos som heter PCOS som betyder att mina äggstockar har för många äggblåsor som inte spricker när kroppen ska ha ägglossning, detta resulterar i krångliga cykler, dessutom är hormonerna som äggstockarna kontrollerar inte i balans vilket leder till bland annat hudproblem som acne, ökad behåring, viktuppgång, uteblivna ägglossningar och väldigt långa menscykler till följd av de uteblivna ägglossningarna. (Kroppen får alltid mens så småningom för att stöta ut slemhinnan, även om ingen ägglossning skett.)
  • letw83

kickan
    hallå, så kan du ju inte göra. jag kommer ju bita naglarna av mig av spänning!

jag tror iaf på spådomar. säger dom att du är gravid, så är du gravid. eller så blir du det nästa månad. nu har ni väntat länge nog! och så kan du komma på träffen oxå (vi har inte bokat biljetter än )

• Kickan 84

Letw: Haha, är ju ändå inte vid någon dator då! Dessutom vill jag helst vänta till BIM+5 nästa gång med att testa, eftersom jag vill gå förbi det datum när jag senast hade missfall!

En säger att jag är gravid nu, en annan säger att jag plussar i februari, en tredje har sagt att jag plussar inom fyra månader efter mitt senaste missfall (alltså senast 5 mars)... Samtliga säger att jag inte kommer få fler missfall, DET väljer jag däremot att tro på!

• Mrs  You
    Kickan*jag beklagar fan va jobbigt.....'

vart är det du spår dig?? Nyfiken

• letw83

kickan
    hmm....typiskt. jaja, kommer sitta fastnaglad vid datorn den 24 då

jag tror på allt eller ja, iaf att du kommer plussa snart, säkert senast den 5 mars. om det inte vore för att du har väntat nog länge skulle jag se att det blev till sommaren=) då har nämligen jag tänkt bli gravid (om vi har tur )

• Kickan 84
    Mrs You: Mja, är bara några vänners känningar, pendlingar och läggningar i tarot... men som sagt inget jag själv tror på men alltid roligt att höra!
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)